Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Nogen der skal i Amager bio i morgen ?:rolleye:
Ja, jeg kender ihvertfald 3 herfra der skal derind...og, jeg er ikke selv en af dem :mad: ... Men, jeg har en billet til salg.... Og, fordi jeg er et fucking fjols at dobbeltbooke migselv, samt ha' alt for meget at lave på jobbet, så kommer jeg ikke afsted... Det har også kun være planlagt i ca. 100 år ... nedtur:mad: :cry:
Besvaret
Sidst der var Metallica jam i byen var der flere her fra debatten derinde. Nogen der skal i Amager bio i morgen
:th2:Jep, MC-manden er et fjols :tongue2: men undertegnede, Toft og Mette herindefra vil väre på plads i aften :D
Besvaret
ØØVVVVV har desværre ikke en babysitter' date=' men har hørt dem 2 gange de er top nice rigtig god tur og nyd julebryggen[/quote']Takker:th2: Ja, det bliver stort :D Og så kan man vel også lige komme med lidt reklame... Det super fantastiske svenske band In Flames spiller jo i Malmö d. 17/11 sammen med Children Of Bodom og Lamb Of God (som jeg dog ikke rigtig kender noget til) og.. nå ja.. Slayer :th2: Altså: Malmömässan d. 17/11 kl. 18:30!!! :D
Besvaret
Og så kan man vel også lige komme med lidt reklame... Det super fantastiske svenske band In Flames spiller jo i Malmö d. 17/11 sammen med Children Of Bodom og Lamb Of God (som jeg dog ikke rigtig kender noget til) og.. nå ja.. Slayer :th2: Altså: Malmömässan d. 17/11 kl. 18:30!!! :D
Og det bliver stort !!!!
Besvaret

SÅDAN! Så blev Julebryggen sparket i handel med en super koncert af Metallica Jam :th2: 2 timer og 20 minutter for fuld skrue, de spillede heldigvis kun to numrer (St. Anger og Whiskey in the jar) der var nyere end "The black album" :) På nær desværre "Leper Messiah" så blev hele "Master Of Puppets" albummet spillet, TOTAL KLASSE!!! Havde de spillet en ½ time længere, så kunne de have nået at spille de fire de manglede at spille igår (Leper Messiah, Seek and destroy, The four horsemen, One).....Men så havde det nok også været lidt for meget af det gode :D

Besvaret

Hvordan dælen kan man undlade at spille seek and destroy? Det er da det fedeste live nummer. Har desværre aldrig set Jam udgaven men den ægte var 3 gange:th2:

Besvaret

Min første Metallica jam, men ikke den sidste Min veninde og jeg var der for første gang, men bestemt ikke sidste. Det var da imponerende. Ikke bare musukken men stemmingen. Om det var julebryggens skyld ved jeg ikke, men tror det næppe. Det virkede som en stor klub, det var tydeligt at der var mange der er der hver de spiller. Vi har ofte været til koncerter i Amager bio, men denne var anderledes. Vi er ret så forvente med gode koncerter efter 9 år på Sweden rock så der skal efterhånden meget til. Men vi kommer selvfølgelig med en positiv indgangsvinkel så... www.swedenrock.com

• 4 months later...
Besvaret
Jeg skylder vist nogle billetter... Jeg gi'r' date=' Toft :th2:[/quote'] Jamen det er hermed aftalt, og lad os bare fyre den helt af den fredag så, det trænger vi vist til q74.gif

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...