Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Okay, jeg har måske fundet noget i gennem et af de links i hjalp med :). En gut fra USA ejer har en ejendom på Dobelnsgatan i Malmö, men siden jeg har snakket med ham via email har jeg ikke set den endnu. Den skulle ligge på Dobelnsgatan siger han, tæt på Kungsparken, men jeg kan ikke helt finde den gade i Malmö?? I Stockholm, ja, men ikke Malmö.. Er der nogen der kender til den gade eller ved hvor jeg evt. kan fange den på et kort?

Besvaret
hvor nice.. Takker.. Det ser jo fint ud :) I centrum må man sige. Er der nogen som kender til området? Er det hyggeligt her?
Det er et hyggeligt sted, vi kiggede på lejlighed der, men valgte en anden i stedet. Husene med lejlighederne ligger på en vej, ikke langt fra parken eller centralen, og meget tæt på Värnhem og dermed indkøbsmuligheder. Vores mening var, at det var for tæt på vejen, og dermed ikke nær så hyggeligt som det vi senere købte, men jeg tror det har noget at gøre med, at den mægler der viste os rundt virkede som om han slet slet ikke gad at vise den, så vi så ingen fællesfaciliteter eller fik nogle facts om lejligheden... Men jo, parken der er i nærheden og det at der ikke er langt til centralen er nogle store plusser!! Held og lykke med det!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...