Nysted Skrevet November 10, 2006 Rapporter Skrevet November 10, 2006 Halløj Jeg kan ikke helt huske hvem det var som lavde det excel ark som jeg er så glad for, men jeg tror altså jeg har fundet en fejl... når jeg skal beregne mit fradrag. Det antal dage man skriver som antal arbejdsdage under alternativ virker hvist ikke, det er kun det antal der står som nuværende der har indflydelse, så vidt jeg kan se i hvert fald. :) Ellers kjæmpe bra excel ark :)
mrode Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Halløj Jeg kan ikke helt huske hvem det var som lavde det excel ark som jeg er så glad for, men jeg tror altså jeg har fundet en fejl... når jeg skal beregne mit fradrag. Det antal dage man skriver som antal arbejdsdage under alternativ virker hvist ikke, det er kun det antal der står som nuværende der har indflydelse, så vidt jeg kan se i hvert fald. :) Ellers kjæmpe bra excel ark :) tak, jeg kigger på det snarest.. :)
BS Besvaret November 10, 2006 Rapporter Besvaret November 10, 2006 Det er Mrode der har det liggende. Så find ham herinde og du har dit excel ark:th2: Edit: og hvis jeg så læste hvad du egentlig skrev så havde mit indlæg været total overflødigt:rolleye:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu