Johan Skrevet November 13, 2006 Rapporter Skrevet November 13, 2006 Så er det blevet den glade tid igen, hvor en tur I supermarket ikke kan gennemføres uden en 4 pak med julmust under armen på vej ud igen..... Der er kommet Julmust på hylderne...............hvor vildt er det lige Jubiii, der er kun en ting jeg glæder mig mere til og det er Påskmust... Ville bare lige dele min begejstring.............
SanneJ Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Så er det blevet den glade tid igen, hvor en tur I supermarket ikke kan gennemføres uden en 4 pak med julmust under armen på vej ud igen..... Der er kommet Julmust på hylderne...............hvor vildt er det lige Jubiii, der er kun en ting jeg glæder mig mere til og det er Påskmust... Ville bare lige dele min begejstring............. Magen til skoddrik skal man da ellers lede länge efter...
Johan Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 Magen til skoddrik skal man da ellers lede länge efter... DET ER GODT.............se på det som Cola med malt og humle....
hsahirf Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Ja, jeg undrede mig over hvad det var for noget - købte en 1½-liters og må indrømme at der nok stadig var over 1 liter tilbage i flasken da jeg indkrævede min pant :laugh:
Johan Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 Jeg tror at det er en af de der ting som man kan li' eller ikke li'........
Mohlin Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Hatar er....måste ni påminna mig om julmust...Och jag som inte ska till Malmö på länge än.
skallstorp Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 Kold kaffe og gammel cola Kold kaffe og gammel cola = Julmust. Det er bare det värste jeg har smagt, men etikketterne er ret hyggelige. Men mine unger, de elsker det, men de elsker jo også Falukorv så dem kan man ikke regne med.
Johan Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 Mmmmm......Limpa med falukorv. Det er der godt nok blevet brugt til aftensmad mere end en gang. Lækkert......
hr.w Besvaret November 13, 2006 Rapporter Besvaret November 13, 2006 kom nu frem... Hatar er....måste ni påminna mig om julmust...Och jag som inte ska till Malmö på länge än. Er der da ingen, der kan købe en 4-pack med og smide af til Mohlin? Jeg ville gerne, men er endnu ikke "sprunget" helt hinsidan - det bliver først når foråret kommer og de nuværende mursten er solgt. Jeg giver - hvis der er nogen der ligger ud.
Toft Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 Har aldrig fattet svenskerne kan gå i svime over julmust Smager af den klammeste cola tilsat kanel eller noget.. Fy for satan! Anvendes sikkert til at fjerne deres snus-rester i overlæben I øvrigt har man i Willys/Limhamn kunne købe lortet de sidste to uger, sammen med alt muligt andet julepynt ved siden af de fem paller julmust Hva fanden sker der?!? Fuck jul, undtagen julebryggen!! :D
Mohlin Besvaret November 14, 2006 Rapporter Besvaret November 14, 2006 åh vad du är söt hr.w!! Är det någon som har lust så....Ingen av er som jobbar på SAS/CSC Engvej? Annars får jag vänta. Jag fick bara abstinensbesvär när ämnet kom up utan förvarning! Och Toft. Smaken är olika. Jag kan tex inte bgripa vad som är så fantastiskt med Faxe Kondi eller vad det var ni saknade (i en annan tråd). Eller "Boller i karry"....ryyyyss. Jodå, jag snusar också.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu