Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Snyder lige... Kan kke huske mit eget log in, så snupper kærestens:p Nu kan jeg bedre forstå hvorfor det var så vigtigt at vi tjekkede de bærbare på arbejdet. Der har åbenbart været ustabile batterier solgt med til IBM T43! Mit var heldigvis ikke et af dem!!!

Besvaret
Nu kan jeg bedre forstå hvorfor det var så vigtigt at vi tjekkede de bærbare på arbejdet. Der har åbenbart været ustabile batterier solgt med til IBM T43! Mit var heldigvis ikke et af dem!!!
Batteri-problemet er efterhånden temmelig omsiggribende, da det er få store producenter der producerer alle batterierne til IBM, Dell, Sony, Apple m.fl. Ekstra opmærksomhed omkring den bærbare er nok påkrævet, hvis ikke man, som du, har fået den dømt udenfor risiko :scared:
Besvaret

Hmmm... Vi fik faktisk et eller andet link hvor man kunne taste batteriets stregkode ind og så kunne de se om det hørte til den produktion der havde fejl - kan selvfølgelig ikke lige huse adressen nu:confused:

Guest michaelbo
Besvaret
Batteri-problemet er efterhånden temmelig omsiggribende' date=' da det er få store producenter der producerer alle batterierne til IBM, Dell, Sony, Apple m.fl. Ekstra opmærksomhed omkring den bærbare er nok påkrævet, hvis ikke man, som du, har fået den dømt udenfor risiko :scared:[/quote'] Apple har også byttet batterier, så nu er Mac'en kun almindeligt varm. Altså ikke så'en "varm" , men gammeldaws varm

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...