Gio Skrevet November 14, 2006 Rapporter Skrevet November 14, 2006 ...så vil det udvikle sig nogenlunde sådan hér: http://www.pcpitstop.com/pcsafety/video.asp (alternativt link til videoen alene: http://www.youtube.com/watch?v=WeWq6rWzChw) Ikke til at spøge med!
Jeppe Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Snyder lige... Kan kke huske mit eget log in, så snupper kærestens:p Nu kan jeg bedre forstå hvorfor det var så vigtigt at vi tjekkede de bærbare på arbejdet. Der har åbenbart været ustabile batterier solgt med til IBM T43! Mit var heldigvis ikke et af dem!!!
Gio Besvaret November 16, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 16, 2006 Nu kan jeg bedre forstå hvorfor det var så vigtigt at vi tjekkede de bærbare på arbejdet. Der har åbenbart været ustabile batterier solgt med til IBM T43! Mit var heldigvis ikke et af dem!!!Batteri-problemet er efterhånden temmelig omsiggribende, da det er få store producenter der producerer alle batterierne til IBM, Dell, Sony, Apple m.fl. Ekstra opmærksomhed omkring den bærbare er nok påkrævet, hvis ikke man, som du, har fået den dømt udenfor risiko
Jeppe Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Hmmm... Vi fik faktisk et eller andet link hvor man kunne taste batteriets stregkode ind og så kunne de se om det hørte til den produktion der havde fejl - kan selvfølgelig ikke lige huse adressen nu:confused:
Guest michaelbo Besvaret November 16, 2006 Rapporter Besvaret November 16, 2006 Batteri-problemet er efterhånden temmelig omsiggribende' date=' da det er få store producenter der producerer alle batterierne til IBM, Dell, Sony, Apple m.fl. Ekstra opmærksomhed omkring den bærbare er nok påkrævet, hvis ikke man, som du, har fået den dømt udenfor risiko [/quote'] Apple har også byttet batterier, så nu er Mac'en kun almindeligt varm. Altså ikke så'en "varm" , men gammeldaws varm
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu