Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, I går aftes (23:20) tog jeg en taxa fra Svågertorp hjem til Klagshamn, en tur på 7,5 km og 7 minutter i følge kvitteringen fra Taxaen. For dette måtte jeg bøde 278 SEK - en tur som jeg har taget den anden vej for 160 SEK... Der stod på kvitteringen at det kostede 25 SEK/KM og 420 SEK/T... jeg har ikke regnet efter - det skal som nok passe at det regnestykke går op... men jeg har måske bare fået turist tariffen?! Jeg bruger normalt Taxi Kurir, men tog her bare en vogn der holdt i Taxakøen... Er jeg blevet taget i røven? Eller har de forskellige selskaber så forskellige takster? Og hvad kan jeg gøre hvis jeg vil brokke mig? Vh Pelle

Guest Supermule
Besvaret

Du er blevet BLÅST!!!! :lol: ALTID fast pris når det går ud af byen!!!!! :)

Besvaret
Er jeg blevet taget i røven? Eller har de forskellige selskaber så forskellige takster? Og hvad kan jeg gøre hvis jeg vil brokke mig?
Synd for dig at du ikke havde læst om det herinde tidligere... Det er nemlig nogle SINDSYGE takster de taxa'ere har !!! Der er ikke andet at gøre end at ringe til et af de billige selskaber når du sidder i toget, og så kommer de og henter dig ... Jeg gentager lige hvad jeg har skrevet herinde før: Ta' aldrig en af taxa'erne fra Svågertorp !
Besvaret
Synd for dig at du ikke havde læst om det herinde tidligere... Det er nemlig nogle SINDSYGE takster de taxa'ere har !!! Der er ikke andet at gøre end at ringe til et af de billige selskaber når du sidder i toget, og så kommer de og henter dig ... Jeg gentager lige hvad jeg har skrevet herinde før: Ta' aldrig en af taxa'erne fra Svågertorp !
Og hvilke selskaber er billige?? Vh Pelle
Besvaret
Og hvilke selskaber er billige??
Der findes flere tråde om det, men ring til 3x12 eller 3x23 næste gang, de har fornuftige priser. Dem der altid holder på Svågertorp er ikke tilkoblet en central, så de koster kassen at sætte sig ind i. Derfor kan du observere folk som ringer efter en taxi i toget til SE, og så står chaufføren og tager i mod folk når man ankommer til Svågertorp. Husk der er fast pris hos 3x12 og 3x23, når turen går ud af Malmö (f.eks Klagshamn, Bunkeflostrand osv) :)
Besvaret
Der findes flere tråde om det, men ring til 3x12 eller 3x23 næste gang, de har fornuftige priser. Dem der altid holder på Svågertorp er ikke tilkoblet en central, så de koster kassen at sætte sig ind i. Derfor kan du observere folk som ringer efter en taxi i toget til SE, og så står chaufføren og tager i mod folk når man ankommer til Svågertorp. Husk der er fast pris hos 3x12 og 3x23, når turen går ud af Malmö (f.eks Klagshamn, Bunkeflostrand osv) :)
Tak det skal jeg huske.... og vi er enige om at det er 040... først? Pelle

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...