from dk-se Skrevet November 18, 2006 Rapporter Skrevet November 18, 2006 Hej her inde Er der nogen der ved hvor og om der er mulighed for at købe/leje en lade eller værksted i nærheden af malmø? Det skal være med henblik på hobby renovering af biler? Nogen erfaringer? Martin
MC Manden Besvaret November 18, 2006 Rapporter Besvaret November 18, 2006 Hej her inde Er der nogen der ved hvor og om der er mulighed for at købe/leje en lade eller værksted i nærheden af malmø? Det skal være med henblik på hobby renovering af biler? Nogen erfaringer? Martin Ved desværre ikke hvor man kan, men jeg er også interesseret. Såh.. hvis du finder noget, så sig til.. måske vi kunne gå sammen om det.
from dk-se Besvaret November 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 18, 2006 Jo jeg giver besked hvis jeg finder ud af noget..
Thomas Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Fra april har jeg både garage og værksted:)
MC Manden Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Fra april har jeg både garage og værksted:) Ja, 650 km fra malmö...tillykke med det...
Thomas Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Ja' date=' 650 km fra malmö...tillykke med det...[/quote'] Der er nok en der er morgensur!!!
Guest Supermule Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 Det er bare PMS........Så tag det roligt.....Der er nok en der er morgensur!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu