Erkan Skrevet November 19, 2006 Rapporter Skrevet November 19, 2006 hej, jeg har et Flerturskort som jeg besøger min familie i sverige.hvordan fylder jeg den op via internettet?nogen der kan give mig et link? takker for hjælpen
Fagerborn Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 hvorfor søger du ikke bare med google for at finde flerturskort? det tog mig to-tre klik at finde informationen og jeg har aldrig brugt disse kort. jeg kunne godt lægge linket her men jeg synes ærligt talt du selv kunne udføre søgningen, dovenlars :p
Erkan Besvaret November 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2006 hvorfor søger du ikke bare med google for at finde flerturskort? det tog mig to-tre klik at finde informationen og jeg har aldrig brugt disse kort. jeg kunne godt lægge linket her men jeg synes ærligt talt du selv kunne udføre søgningen, dovenlars :p jeg kunne ikke finde
Malene Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 jeg kunne ikke finde http://osb.oeresundsbron.dk/documents/document.php?obj=101 eller du kan ringe til deres Kundeservice på tlf. 70 23 90 60
Erkan Besvaret November 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2006 http://osb.oeresundsbron.dk/documents/document.php?obj=101 eller du kan ringe til deres Kundeservice på tlf. 70 23 90 60 jeg tænkte på at tanke op da jeg har få ture tilbage..den link jeg har fået er køb af nyt kort
Gio Besvaret November 19, 2006 Rapporter Besvaret November 19, 2006 jeg tænkte på at tanke op da jeg har få ture tilbage..den link jeg har fået er køb af nyt kortHvad sagde de da du ringede til kundeservice-nummeret? ;)
Erkan Besvaret November 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 19, 2006 den er selvfølge lukket..de har ikke åben i weekend så der var ikke så meget hjælp.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu