Peter H. Skrevet November 20, 2006 Rapporter Skrevet November 20, 2006 Dammmmm hvor er den fed, se videoen og bliv in love http://www.automotorsport.se/tv/?m=162 Undskyld at jeg er en sådan biltosse men den er bare for läkker :):)
credde Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Yep, helt enig - jeg har også siddet og drømt til den video. Den er for lækker.
Peteomagic Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Single, hvorfor er man ikke single mere, så kunne man have sådan en. Når men jeg må nøjes med kone, barn og hund, og skulle da få min Audi Q7 i denne uge. Men det er da stadig dejligt og drømme om en 911 GT3, den er da for sprød.
Guest Mogens Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jeg skal have min til foråret Hvad vil du anvende til - hverdagsbil eller hur? (førstnævnte er en mindre umulighed)
REMS Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jeg ved godt hvad det er jeg køber.
Guest Mogens Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jeg ved godt hvad det er jeg køber. Det var godt... - det modsatte ville være "synd" :)
REMS Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Bortset fra det.... Hvor meget har du selv kørt i GT3 ?
Miriam Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 jeg må nøjes med kone' date=' barn og hund[/quote'] Håber ikke din kone læser med herinde, for så er det da sofanen i aften
Guest Mogens Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Bortset fra det.... - Hvor meget har du selv kørt i GT3 ? Nu er det sådan, at jeg grundet firmabil selv søger "grænserne" inden køb af min superbil. Derfor undersøger jeg, taler med ejere/forhandlere samt tester jeg mulighederne, inden jeg handler. Jeg dumper ikke en GT3 ! - jeg highlight'er blot, at den KAN VÆRE for hård til dagligt brug og MERE er beregnet for bane. Den kan da være aldeles okay for dig - det skal jeg ikke blande mig i. Men det er vel legalt at hejse et flag? Helt galt går det med GT3 RS - den er uanvendelig på vejen og derfor ser man ofte på Nürburgring, at ejerne trailer bilen til Ringen. Men det er en helt anden historie...
REMS Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jamen så takker jeg for de vise ord og selvfølgelig er det helt legalt. Men det er vel også helt legalt at jeg spørger om du har erfaring med bilerne eller om det er noget du har læst eller hørt. Vedr. GT3 RS....Det er en antagelse du gør dig går jeg ud fra.
Guest Mogens Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Vedr. GT3 RS....Det er en antagelse du gør dig går jeg ud fra. Nej, det er noget jeg ved - jeg kender en ejer. Hvis du kører en GT3 RS fra Vejle til Roskilde, kan du ikke umiddelbart fortsætte på KTi - du skal først komme dig over køreturen på motorvejen... (ejerens ord)
REMS Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jeg kender også ejere (2 stk.) af 996 GT3 RS som altid kører fra deres bopæl til div. baner i Sverige og de har ikke nogle problemer. Så det er vel et spørgsmål om hvem man er. Min point er at du generaliserer for meget Mogens og din udtalelse om at GT3 RS er uanvendelig på vejen holder ikke...Den kan godt anvendes på vejen. Det du kan sige er at den er hård og ukomfortabel sammenlignet med andre mere almindelige biler, men den er ikke "uanvendelig"...
Guest Mogens Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Du har din holdning og jeg har min. Dét er okay, set med mine øjne ;) Iøvrigt generalliserer jeg ikke for meget - det er sikkert aldersforskellen, der gør sig gældende. Jeg vil kunne køre til Cote d'Azur i min bil UDEN at skulle "være kvæstet" flere dage efterfølgende. Hvad mener du om en 996 turbo ift. GT3'en? Ved godt at det i princippet er 2 VIDT forskellige biler - men jeg kunne godt tænke mig at høre din mening, nu du ved noget om emnet...
REMS Besvaret November 25, 2006 Rapporter Besvaret November 25, 2006 Jeg synes personligt at 996 tuboen er lidt kedelig. Uden tvivl mere komfortabel end en GT3 for at holde snakken der. Men hvis du vælger en GT3 med sportsstole (læs komfortstole) i stedet for skalstolene i kulfiber så gør det RIGTIG meget ved komforten. Men jeg synes at 996 Turbo'en er en lille bitte smule kedelig (udelukkende set ift. GT3'eren) men det er nok også fordi jeg mere er et bane-menneske end en hverdags gut. 996 Turbo er jo en fantastisk hurtig bil og kan sagtens bruges hver dag året rundt. Den trækker jo på alle 4 ift. GT3 Det er faktisk lidt en selvmodsigelse for jeg har selv 2 turboer en 964 3.6'er og en 993'er og det er lidt det samme. Jeg synes at 993'eren som trækker på alle 4 er for tung i snuden ift. den lidt ældre model. På samme måde vil man også opleve 996 Turboen som værende snudetung ift. GT3. Så, det kommer meget an på hvem man er og hvad det primære formål er. 996Turbo kan man køre hurtigere rundt på en bane end man kan med en GT3 hvis man er "grøn". Men hvis man KAN køre bil så er GT3 langt mere effektiv. Skal man kun køre til hverdag året rundt og ikke har en hverdagsbil så tag turboen, men kører man på bane henover sommeren samt sommerture og stiller den væk i varm garage over vinteren så tag GT3'eren Ligesom jeg gør til foråret;)
Guest Mogens Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 ...jeg har selv 2 turboer en 964 3.6'er... Vildt - det skulle vel ikke være en sort? Samt medlem af den svenske klub?
Andreas- AutoPerformance Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 Vildt - det skulle vel ikke være en sort? Samt medlem af den svenske klub? Hej Mogens, har skickat PM till dig...
Peter H. Besvaret November 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 26, 2006 Jeg synes personligt at 996 tuboen er lidt kedelig. Uden tvivl mere komfortabel end en GT3 for at holde snakken der. Men hvis du vælger en GT3 med sportsstole (læs komfortstole) i stedet for skalstolene i kulfiber så gør det RIGTIG meget ved komforten. Men jeg synes at 996 Turbo'en er en lille bitte smule kedelig (udelukkende set ift. GT3'eren) men det er nok også fordi jeg mere er et bane-menneske end en hverdags gut. 996 Turbo er jo en fantastisk hurtig bil og kan sagtens bruges hver dag året rundt. Den trækker jo på alle 4 ift. GT3 Det er faktisk lidt en selvmodsigelse for jeg har selv 2 turboer en 964 3.6'er og en 993'er og det er lidt det samme. Jeg synes at 993'eren som trækker på alle 4 er for tung i snuden ift. den lidt ældre model. På samme måde vil man også opleve 996 Turboen som værende snudetung ift. GT3. Så, det kommer meget an på hvem man er og hvad det primære formål er. 996Turbo kan man køre hurtigere rundt på en bane end man kan med en GT3 hvis man er "grøn". Men hvis man KAN køre bil så er GT3 langt mere effektiv. Skal man kun køre til hverdag året rundt og ikke har en hverdagsbil så tag turboen, men kører man på bane henover sommeren samt sommerture og stiller den væk i varm garage over vinteren så tag GT3'eren Ligesom jeg gør til foråret;) Hmm synes du er noget hård ved 996 turboen... Har en ven der har en rigtig GT3 klubsport og hvis man skal ha en GT3 er det klart den man skal ha, ellers er er det bare til lir :) Og en GT3 må siges at väre en banebil, med nr plader på :) Vi var på ringen i min vens GT3 sammen med nogle venner M3 Csl og 996 turbo og aml M3 og der var GT3 i sit es men med 900 km hjem var han sku ikke meget vär.. Det jeg mener er at hvis man köber en GT3 så skal det väre en RS eller CS, ellers ville jeg klart välge en Turbo.. Ps har du prövet dem på ringen ???Ellers må du komme med til näste år det er bare noget man skal hvis du er til race :)
REMS Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 Vildt - det skulle vel ikke være en sort? Samt medlem af den svenske klub? Korrekt til begge dele.
Guest Mogens Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 Korrekt til begge dele He he - så var du sikkert på Sturup i sommers med "klubben". I så fald er jeg "misundelig" på din dig og din bil - den er hamrende flot. Stor ros herfra !
Guest Nadynka Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 Hmm Dammmmmm -------------------------------------------------------------------------------- Dammmmm hvor er den fed, se videoen og bliv in love http://www.automotorsport.se/tv/?m=162 Undskyld at jeg er en sådan biltosse men den er bare for läkker --------------------------------------------------------------------------------------------- Hej med jer Ja beklager meget, men så lækker er den jo heller ikke! ja nu bliver jeg sikkert overfaldet med kommentare om at "Kvinder...de har jo heller ikke forstand på køretøjer! men har da set andre biler der er federe.. hihi Nadynka
REMS Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 He he - så var du sikkert på Sturup i sommers med "klubben". I så fald er jeg "misundelig" på din dig og din bil - den er hamrende flot. Stor ros herfra ! Tak tak Mogens. Jeg er også meget glad for den. Men både den og 993'eren må nok lade livet for at få fingrene i den nye GT3'er:cry:
Guest Mogens Besvaret November 26, 2006 Rapporter Besvaret November 26, 2006 Tak tak Mogens. Jeg er også meget glad for den. Forståeligt - og man ser ikke den slags hver dag... Men både den og 993'eren må nok lade livet for at få fingrene i den nye GT3'er Hmm - interessant...
Peter H. Besvaret November 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2006 Dammmmmm -------------------------------------------------------------------------------- Dammmmm hvor er den fed, se videoen og bliv in love http://www.automotorsport.se/tv/?m=162 Undskyld at jeg er en sådan biltosse men den er bare for läkker --------------------------------------------------------------------------------------------- Hej med jer Ja beklager meget, men så lækker er den jo heller ikke! ja nu bliver jeg sikkert overfaldet med kommentare om at "Kvinder...de har jo heller ikke forstand på køretøjer! men har da set andre biler der er federe.. hihi Nadynka Nu er det ikke kun hvordan den ser ud, og er også hvad den kan :):)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu