Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hey, Jeg har et par cowboybukser, hvor der faldt en knap af (en af disse metalknapper, som er klemt på). Jeg ligger ikke lige selv inde med sådan en tingest til at få sat knappen på med igen. Ved nogle af jer (sandsynligvis piger ;) ), hvor jeg kan få sat knappen på igen? Altså det er jo sandsynligvis en skrædder eller lignende. Ps.: Nej jeg har ikke taget på :laugh:

Besvaret
Hey, Jeg har et par cowboybukser, hvor der faldt en knap af (en af disse metalknapper, som er klemt på). Jeg ligger ikke lige selv inde med sådan en tingest til at få sat knappen på med igen. Ved nogle af jer (sandsynligvis piger ;) ), hvor jeg kan få sat knappen på igen? Altså det er jo sandsynligvis en skrædder eller lignende. Ps.: Nej jeg har ikke taget på :laugh:
Du kan købe sådan en knap som så bankes sammen med hammer. Der ligger en biks ude i Svågerstorp. Stof og Stil der forhandler den slags. www.stoffochstil.se
Besvaret
Du kan købe sådan en knap som så bankes sammen med hammer. Der ligger en biks ude i Svågerstorp. Stof og Stil der forhandler den slags. www.stoffochstil.se
Så skal jeg nok til at bruge vold, da det kun er den øverste del af knappen, der er faldet af og ikke det, der sidder fast på bukserne. Kunne også godt være, jeg bare skulle købe et par ekstra bukser :p
Besvaret
Kunne også godt være, jeg bare skulle købe et par ekstra bukser :p
Sarkasme og ironi har vi masser af her på stedet :rolleye: Selvironi, som det forekommer her, er en mere sjælden vare - lad os få noget mere af den slags :)
Guest Supermule
Besvaret

Du kommer bare over..... Jeg har sådan en fætter til at fikse det med....:)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...