hr.w Skrevet November 23, 2006 Rapporter Skrevet November 23, 2006 ...jeg er blevet inviteret - nogen der også skal med - eller kender dem ? Det er bare lige for at høre - hvort højt oppe på øreprop-skalaen er de, hvis fx. Manson er 1 øreprop, Slayer 2, og ...tja... bummelum Rammstein er 3?
Toft Besvaret November 23, 2006 Rapporter Besvaret November 23, 2006 Arch Enemy er nok 666 ørepropper på din skala der :th2: Jeg er desværre på arbejde, men har set dem live fire gange. Total fantastisk svensk teknisk death metal, med den tyske blondine på vokal, Angela Gossow, der hopper rundt og growler - sådan!!! Ikke noget fesent kællinge madonna, britney eller avril et eller andet :th2: God tur :)
skallstorp Besvaret November 23, 2006 Rapporter Besvaret November 23, 2006 ørepropper OG høreværn ørepropper OG høreværn vil jeg anbefale. Men det er ellers godt !! God fornøjelse !! Check www.swedenrock.com
hr.w Besvaret November 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 27, 2006 ...tilbagemelding ... det var helt klart til 2 ørepropper - men godt!! Meget fint sammenspillet band, med god intern forståelse, og stor kunnen. Gode rifs, hurtige sekvenser, og hele tiden noget, der lød som alt det fede fra firserne og halvfemserne uden at være plagiat. OG EN RIGTIG GOD LYD I PUMPEHUSET DEN AFTEN !!! Gevaldig god underholdning til mig, og så de 2-300 andre den aften.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu