chrhansen Skrevet November 24, 2006 Rapporter Skrevet November 24, 2006 Hej, I min gamle fyldningsdør skal jeg have sat nyt glas i (ca 40*60 cm), og skal derfor have fat i en glarmester eller lignende. Hvor kan jeg få udskåret glas? Kan jeg gå i byggemarked eller skal jeg finde en glarmester? Nogle forslag incl belligenhed! (Jeg bor i Malmø) Hvordan siger man glarmester på svensk (når jeg nu skal google!!) tak for det, Christian
Pfrylle Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Vedrørende glarmester. Der ligger en lille glarmester ude i Svedala, omkring Mazda-forhandleren, der er mulighed for at få glas der. Ellers er det måske noget som et byggemarkede kan skaffe til dig, men formoder at det vil blive for dyrt. Hvis eller når du har glas, så kan du selv skære det ud, du skal bare have fat i en glasskære, husk petroleum til at dyppe den i, ellers kan du ikke skære ordenligt i glasset. Mvh Paw
Humle Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Glarmester = Glasmästar Glasmästar = Ismester ?
ulmus Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Glasmästar = Ismester ? Is = glass er med 2 s'er, så selv Og iøvrigt hedder en ----mästare
macman Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Jeg smadrede også en dør med rude i fornylig, købte en ny via nedenstående som ligger i Limhamn, ok pris og de leverede til aftalt tid. http://www.glaspagarna.se
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu