tommy_h Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Vi arbejder på højtryk for at få klargjort et lille skriv med resumé fra mødet i onsdags. Jeg tror godt vi kan løfte sløret for at vi arbejder på højtryk for at få stiftet en forening som har til formål og støtte borger i øresundsregionen. /Tommy & Co.
MissCath Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Kan vi ikke få nogle til at designe en streamer der på klart og kontant vis giver udtryk for vores utilfredshed med pendleraftalen. Noget enkelt som "broen er for dyr" eller lignende. Gerne skrevet på engelsk så alle på broen forstår budskabet. Jo flere biler der kører med streameren jo mere powerfuldt bliver budskabet! - Især oppe på broen! Dette er jo ikke ulovligt med en streamer og samtidig gør man noget konkret for at vise sin utilfredshed. Jeg kender iøvrigt et trykkeri der kan klare opgaven, hvis nogen andre klarer designet. Jeg vil godt designe den...!
Futz Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Kan vi ikke få nogle til at designe en streamer der på klart og kontant vis giver udtryk for vores utilfredshed med pendleraftalen. Noget enkelt som "broen er for dyr" eller lignende. Gerne skrevet på engelsk så alle på broen forstår budskabet. Jo flere biler der kører med streameren jo mere powerfuldt bliver budskabet! - Især oppe på broen! Dette er jo ikke ulovligt med en streamer og samtidig gør man noget konkret for at vise sin utilfredshed. Jeg kender iøvrigt et trykkeri der kan klare opgaven, hvis nogen andre klarer designet. Jo der skal stå: Fuck A/S Sund & Bælt Fuck Bogmesteren i Malmø Fuck Bogmesteren i Tårnby Nej spøg til side. Et sted hvor deres regnskab slet ikke sammen for almindelige mennesker er for os par hvor begge eller bare den ene har vagter. Som regel kører jeg sammen med min kone, men ca. 8-10 dage om om måneden arbejder vi på forskellig tid ( hun nat/jeg dag) og så er den der nye aftale slet ikke så smart. “The sea unites people, the land divides them.” Thomas Aquinas.
Stokholm Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Sæt prisen til 3000 og gør antallet af ture ubegrænset i en 30 dages periode. Eller 10 dage = 1000kr ubegrænset... get it?
Guest Supermule Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Det be'r næsten om at blive misbrugt..... Jeg kan godt forstå de sætter en begrænsning på, men det logiske ville være 2 ture pr dag i en kalendermåned. Er måneden på 28 dage, så er det 56 ture.... Er den på 31 dage, så er det 62...... Det ville gøre det fair for folk, og ville gøre at integrationen ville blive sat ét gear op i fart. Man ville så ikke blive straffet for at besøge familien i DK/SE og skulle betale 130 kr pr tur for det..... Det er faktisk diskrimination af folk med "unormale" arbejdstider og vagtordninger..... Sæt prisen til 3000 og gør antallet af ture ubegrænset i en 30 dages periode. Eller 10 dage = 1000kr ubegrænset... get it?
Stokholm Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Det be'r næsten om at blive misbrugt..... Det er faktisk diskrimination af folk med "unormale" arbejdstider og vagtordninger..... Misbrugt..? måske er det nemmmere at misbruge. Men hvorfor skulle man? pengene er betalt og man bruger jo selv bizzen, så det gør det lidt besværligt at låne den ud til vennerne. Dem der ikke bruger deres bizz nu, feks. ved ferier eller afspadsering kan jo også "misbruge" den og låne dimsen ud... men tror ikke det er mange da folk selv bruger den. Mht vagtordniger var jeg faktisk nød til at skifte job fordi Bron er så ufleksibel.
Homer Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Mht vagtordniger var jeg faktisk nød til at skifte job fordi Bron er så ufleksibel. Ufleksibel?? Her gik jeg og troede at den var åben 24 timer i døgnet... Godt man ikke er på vagtordning!
ATECH2 Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 I virkeligheden er det jo Transportministeriet som Sund & Bælt hører ind under, jvf denne side. Så er det den allerede nu hårdt pressede Flemmeng Hansen som skal stå for skud - han har jo det overordnede ansvar på den danske side. Medietække kan man vel ikke just sige han har haft det sidste års tid - så, mon ikke medierne hilser endnu en god historie velkommen? Tommy
Stokholm Besvaret December 1, 2006 Rapporter Besvaret December 1, 2006 Ufleksibel?? Her gik jeg og troede at den var åben 24 timer i døgnet... Godt man ikke er på vagtordning! Mente antallet af ture... med vagtordning i mit gamle firma ville 50 ture ikke række langt ;)
MissCath Besvaret December 2, 2006 Rapporter Besvaret December 2, 2006 MissCath du har en PM. Alle Andre: Der arbejdes på informationer til jer, de bliver lagt på inden for måske det næste døgn. Der kommer virkeligt meget nyt. Jeg har lagt en besked på din telefonsvarer! :)
tommy_h Besvaret December 3, 2006 Rapporter Besvaret December 3, 2006 Referat fra møde 1 Hej Alle. Så er der referat fra møde 1 lagt online på hjemmesiden. (se link) http://pendleroveroresundsbron.net/dok/mode_1_ref.pdf Vh Tommy & Co.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu