Jump to content

Recommended Posts

• 9 months later...
Besvaret
Elisetorpsvägen 15B Ingen anelse om hvordan området er herovre. Men det så da pænt ud, men det er vist en god blanding af svensker og mellemøsten derude...
Cool nok vi bor i nr 19, så det er jo lige et par bygninger ved siden af ;)
Besvaret
Cool nok vi bor i nr 19' date=' så det er jo lige et par bygninger ved siden af ;)[/quote'] Okay :) Mit umiddelbare indtryk af området virker det til at det er stille og roligt, dog vist med en overvejede mellemøst kultur. Det var ihvertfald hvad min svenske nabo sagde til mig :) Så kan det være at du kan kaste lidt lys over parkeringen derude. Kan det passe at man hver dag skal parkere nede bagerste på det store parkeringsplads, og smide penge ud til parkering hver dag ? Indtil at man er kommet igennem køen til en parkeringsplads på den øvre del (De der forhyrrad pladser) eller køen til parkeringskælderen :)
Besvaret

Jo altså området her er ganske stille og roligt, men man skal vidst ikke langt væk før arlöv blir "trist", men her har der ikke været ngoet. vi har boet her et lille år nu, og har ikke set de store tegn på ballade osv. Parkeringen ja... Så vidt jeg fik af vide da vi flyttede ind så høre der en parkeringsplads med til boligen, man skal bare ned på kontoret i åbningstiden og få den tildelt. (det koster lidt kr pr md) Jeg mener der er 2 pladser, den ved os i nr 19 til venstre når du køre ind i området og så den mellem tanken og ica. Køen til parkeringsplads, kælder / garage, er desværre meget lang, så man kan til daglig gå og blive pænt irreteret over at se det ene lig efter det andet optage parkering og garage, men sådan er det jo.. Hvilken etage har i gået på? Vi har ende lejligheden på toppen, med fin udsigt over landskabet og det hele :)

Okay :) Mit umiddelbare indtryk af området virker det til at det er stille og roligt, dog vist med en overvejede mellemøst kultur. Det var ihvertfald hvad min svenske nabo sagde til mig :) Så kan det være at du kan kaste lidt lys over parkeringen derude. Kan det passe at man hver dag skal parkere nede bagerste på det store parkeringsplads, og smide penge ud til parkering hver dag ? Indtil at man er kommet igennem køen til en parkeringsplads på den øvre del (De der forhyrrad pladser) eller køen til parkeringskælderen :)
Besvaret

Jeg flytter alene derovre :) Så er det på 3 etage, og jeg HÅBER at jeg har altan mod vest, da jeg skal have en lille parabol op på altanen, og den BURDE kunne være inde for altanen, så den ikke stikker ud og skaber ballade :) Nogle erfarringer med internet udbyderne derude ? Jeg har regnet med Bahnhof´s 100/10 til 269 sek

Besvaret
Jeg flytter alene derovre :) Så er det på 3 etage, og jeg HÅBER at jeg har altan mod vest, da jeg skal have en lille parabol op på altanen, og den BURDE kunne være inde for altanen, så den ikke stikker ud og skaber ballade :) Nogle erfarringer med internet udbyderne derude ? Jeg har regnet med Bahnhof´s 100/10 til 269 sek
Har du slet ikke set den siden du ikke ved hvilken vej din altan vender ? :) Jeg har selv altan lige i parbol retning på enden af bygningen så det er perfekt;). Internet har boligforeningen en række som man med fordel kan tilslutte sig, til en fornuftig pris, men her i min lejlighed har internet stikket været åbent siden jeg flyttede ind, så jeg har ikke gjort det store for at opsøge det.. Men du skal da være velkomen til at sige til når du er rykket ind, så kan vi jo slå hovederne sammen og hilse på.
Besvaret
Har du slet ikke set den siden du ikke ved hvilken vej din altan vender ? :)
Det glemte jeg at se efter da jeg købte den :P Jeg MENER at den vender imod vest :)
Men du skal da være velkomen til at sige til når du er rykket ind, så kan vi jo slå hovederne sammen og hilse på.
Det er ikke helt utænkeligt :th2:
Besvaret

Hej Bigbird Vi boede også i 15 B, nærmere bestemt tredje våning, hvilket i Danmark svarer til 2. sal. I DK er det st., 1., 2., 3. osv., mens det i Sverige er 1. (bottenvåning), 2., 3., osv. Nu bor vi I Burlövs Egnahem (ude forbi møllen). Altanen er vestvendt, da blokken går nogenlunde nord/syd. Velkommen!

Besvaret
Hej Bigbird Vi boede også i 15 B, nærmere bestemt tredje våning, hvilket i Danmark svarer til 2. sal. I DK er det st., 1., 2., 3. osv., mens det i Sverige er 1. (bottenvåning), 2., 3., osv. Nu bor vi I Burlövs Egnahem (ude forbi møllen). Altanen er vestvendt, da blokken går nogenlunde nord/syd. Velkommen!
Hmm.. Er det mon din at jeg har købt ? :) Dem jeg købte dem af var vist er tyrkisk afstamning (Hvad jeg kunne tyde udfra deres navne) Fordi min er Elisetorpsvägen 15 B, vån 3. Jeg kan dog ikke huske, om det var højre eller venstre... :P MEGET lækkert at vide at de er vestvendte. Mange tak for det :)
Besvaret

Når man kommer op på 3 vån via trappen, ligger vores ex-lejlighed til venstre. Tager man elevatoren, skal man tage en højrevendt U-vending. Indenfor er der en gang med to værelser på venstre side, og gangen fører hen til køkkenet. Drejer man til højre lige før køkkenet ser man stuen. Vi solgte til en herre ved navn Raif Pajaziti tilbage i 2005 på et tidspunkt, hvor nye badeværelser til alle var bleet vedtaget, men ikke gennemført i vores blok. Jeg har set prisen på sådan en 78 m2 lejlighed, og det kunne da godt munde ud i, at man skulle have ventet lidt længere med at sælge, men vi havde chancen for at købe vores hus, og så var det jo med at slå til... Er det vores ex, kommer jeg gerne forbi med et par flasker indeholdende noget med ca. 5 % et eller andet...

Besvaret
Når man kommer op på 3 vån via trappen, ligger vores ex-lejlighed til venstre. Tager man elevatoren, skal man tage en højrevendt U-vending. Indenfor er der en gang med to værelser på venstre side, og gangen fører hen til køkkenet. Drejer man til højre lige før køkkenet ser man stuen. Fuck det er flovt det her... Jeg kan end ikke huske på hvad siden af trappen at den ligger :confused: Men jeg skal over og godkende den på tirsdag i næste uge, også må jeg lige se der :) Men umiddelbart lyder det som den. det passer ihvertfald med placeringen af værelser, og jeg vil antage den anden på den etage ville være spejlvendt... Lägenhetsnr : 84.. Hvad det så end er :rolleye:
Besvaret

Lejlighedsnummeret er for at identificere den enkelte lejlighed. Min bedre halvdel kunne bekræfte min formodning om, at vi tidligere har ejet lejlighed nr. 84, og du er så den lykkelige kommende ejer af vores ex. Jeg har ingen tips om lejligheden, da det jo er over to år siden vi solgte lejligheden, og jeg formoder at den, som vi solgte til, har gjort en del ved lejligheden. Men jeg kommer for min del altså gerne med produkter fra danske bryggerier og ser på herligheden ved (ex-)lejlighed...

Besvaret
jeg formoder at den, som vi solgte til, har gjort en del ved lejligheden. Men jeg kommer for min del altså gerne med produkter fra danske bryggerier og ser på herligheden ved (ex-)lejlighed...
Det var en anden sælger, end den du havde skrevet, så de har vist ikke boet der så længe. Køkken og bad er fra starten af året, og der er kommet nedsænket lofter med spots. Så der er nok sket en del siden ;) Produkter fra danske bryggerier er aldrig af vejen ;)
  • 4 weeks later...
Besvaret

Parkering ved Elisetopsvägen Kan det virkeligt passe at man skal bruge tæt på 900 svenske kroner om måneden på parkering herude ??!?!? Nede på den store parkingsplads, skal man betale for at holde 7 dage om ugen og alle døgnets 24 timers... Så hvis jeg vil holde fra kl 18 til kl 7:30 om morgenen, så skal jeg smide 30 kroner i (24 timer) ... Og det skal jeg så gøre alle dage om måneden, og det er 900 - 930 kr om måneden....

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...