Jump to content

Nyt lokalforum? - Hässleholm el. SkåneNordost

Recommended Posts

Skrevet

Hej :new: I morgen bli'r jeg svensker :D - og i løbet af et par måneder flytter min mand hjem til Sverige (og mig) efter at have levet i eksil i DK siden 1973. Vi har købt et skønt gammelt hus i Sjörrod udenfor Hässleholm. Og har besluttet at flytte derop nu. Vi GLÆDER os!!! Er der andre herinde, der bor i området og som kunne tænke sig at være med i et lokalforum Hässleholm eller SkåneNordost? Jeg er førtidspensionist (tidligere IT-konsulent med databaser, drift og rådgivning som specialer). Så jeg kommer ikke til at pendle vildt meget. Ikke meget mere end i dag, hvor vi med familie i Malmö og Oxie (og hang til fritidsaktiviteter i Sverige) bruger Bron ganske meget. Til gengæld glæder jeg mig meget til en ny tilværelse i det gamle hus, hvor tiden kommer til at gå med at lave smykker og glaskunst, og sammen med hunden at nyde haven og naturen omkring mig. Manden i mit liv kommer indtil videre til at pendle til arbejde i Ballerup, hvor han er IT-konsulent med speciale i databaser og drift. :) Inge

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...