dannemare Besvaret June 8, 2008 Rapporter Besvaret June 8, 2008 Er det ikke helt normalt lige at checke om der skal spændes efter når man har kørt et par 100 kilometer? Eller er jeg super paranoid fordi jeg gør det? Samme her. Efterspænder altid efter et par hundrede kilometer. Bytter altid selv fra sommer til vinter og vinter til sommer, og hvis bilen har været på værksted og hjulene har været taget af, løsner jeg som regel altid samtlige bolte og spænder dem igen med rette moment. 9 ud af 10 værksteder er nogle tumper, når de arbejder med hjul (de ridser tilmed fælgene fra tid til anden ). Nogle gange sidder boltene endda så fast, at jeg skal bruge 10 minutter på at få hver enkelt af dem af igen (og dét kun få timer efter, det pågældende værksted har spændt dem). :thumbdown
Peter H. Besvaret June 8, 2008 Rapporter Besvaret June 8, 2008 Samme her. Efterspænder altid efter et par hundrede kilometer. Bytter altid selv fra sommer til vinter og vinter til sommer' date=' og hvis bilen har været på værksted og hjulene har været taget af, løsner jeg som regel altid samtlige bolte og spænder dem igen med rette moment. 9 ud af 10 værksteder er nogle tumper, når de arbejder med hjul (de ridser tilmed fælgene fra tid til anden ). Nogle gange sidder boltene endda så fast, at jeg skal bruge 10 minutter på at få hver enkelt af dem af igen (og dét kun få timer efter, det pågældende værksted har spændt dem). :thumbdown[/quote'] Ved ikke hvad det er for nogle värksteder du kommer hos der hvor vi får lavet biler har vi ikke nogle problemer.. Og det er forskellige fra märke til märke
dannemare Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Ved ikke hvad det er for nogle värksteder du kommer hos der hvor vi får lavet biler har vi ikke nogle problemer.. Og det er forskellige fra märke til märke Det har gennem årene drejet sig om autoriserede værksteder såvel som uautoriserede, rustbeskyttelsescentre og dækcentre. Det er jo ikke, fordi de ikke kan finde ud af det - de har bare for travlt eller er generelt for sjuskede. Jeg tør efterhånden kun at bruge Jarls Bilservice (aut. service stamps er jeg komplet ligeglad med) - bare træls at Jarl ligger et godt stykke væk. Peter, kan du anbefale noget lidt tættere på Malmö/Lund?
Peter H. Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Det har gennem årene drejet sig om autoriserede værksteder såvel som uautoriserede' date=' rustbeskyttelsescentre og dækcentre. Det er jo ikke, fordi de ikke kan finde ud af det - de har bare for travlt eller er generelt for sjuskede. Jeg tør efterhånden kun at bruge Jarls Bilservice (aut. service stamps er jeg [u']komplet ligeglad med) - bare træls at Jarl ligger et godt stykke væk. Peter, kan du anbefale noget lidt tættere på Malmö/Lund? Ikke når det er BMW desvärre :(
sup3rior Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Ikke når det er BMW desvärre :( Ysta bilcenter...? Hvis man altså benytter sig af deres hente service er de jo tættere på end Jarls :D
Peter H. Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Ysta bilcenter...? Hvis man altså benytter sig af deres hente service er de jo tættere på end Jarls :D Ved ikke hvem der mek på BMW dernede, men ham de havde för vil jeg ikke anbefale..
sup3rior Besvaret June 9, 2008 Rapporter Besvaret June 9, 2008 Ved ikke hvem der mek på BMW dernede' date=' men ham de havde för vil jeg ikke anbefale..[/quote'] Magtede han ikke opgaven?
Peter H. Besvaret June 10, 2008 Rapporter Besvaret June 10, 2008 Magtede han ikke opgaven? Nej det var også derfor han blev fyret...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu