TheMustangMan Skrevet December 7, 2006 Rapporter Skrevet December 7, 2006 Jeg har fået en seddel i postkassen fra boligforeningen hvor de bruger ordet "portaler", men hvad betyder dette? Her er teksten: "De boende som har portaler i trädgården måste ta ner dessa p.g.a. att de är i dårligt skick och kan rasa ut på trottoaren så någen kommer til skade."
irode Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Jeg har fået en seddel i postkassen fra boligforeningen hvor de bruger ordet "portaler", men hvad betyder dette? Her er teksten: "De boende som har portaler i trädgården måste ta ner dessa p.g.a. att de är i dårligt skick och kan rasa ut på trottoaren så någen kommer til skade." De beboere som har pergolaer (eller lignende form for 'bygningsværker')i haven skal fjerne disse pga de er i dårlig stand og kan flade ned på fortover så nogen kommer til skade. :) Inge
TheMustangMan Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 De beboere som har pergolaer (eller lignende form for 'bygningsværker')i haven skal fjerne disse pga de er i dårlig stand og kan flade ned på fortover så nogen kommer til skade. :) Inge Tak. Men hvad er det lige "pergolaer" er?
bozzen Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Portal kan oversættes med valv, men her kan jeg tænke mig at de henviser til haveindgang. Bygnadsverket rundt om din veranda/altan
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Tak. Men hvad er det lige "pergolaer" er? Ja jeg måtte sku også søge, men tror der er sådan noget som på nedenstående link, vist ikke det første billed men de 2 andre. http://www.spk-design.dk/DanPinepergol.htm Tja den er vel heller ikke sjov at få i hovedet:confused:
Thomas Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 De beboere som har pergolaer (eller lignende form for 'bygningsværker')i haven skal fjerne disse pga de er i dårlig stand og kan flade ned på fortover så nogen kommer til skade. :) Inge Skal der ikke stå falde;)
irode Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Selvfølgelig - jeg tror min laptop er ramt af dynamisk tastatur i dag :) Inge
Lynge Besvaret December 7, 2006 Rapporter Besvaret December 7, 2006 Selvfølgelig - jeg tror min laptop er ramt af dynamisk tastatur i dag :) Inge Jeg hader også når ens tastatur ikke vil ligge stille:lol:
TheMustangMan Besvaret December 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 7, 2006 Jamen så er det jo på plads...
Gawc Besvaret December 25, 2006 Rapporter Besvaret December 25, 2006 Det er altid rart når tastaturet er på plads..... !!!!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu