Pendleren Skrevet December 8, 2006 Rapporter Skrevet December 8, 2006 Hej venner Går lidt og lger med tanken om at handle en Subaru WRX fra 2003 og op (Er mere til faceliftet efter 2002), men synes ikke der er det store udvalg :( Har også kigget på STI modellen, men forskellen på 0.3 sek når vi taler 0-100 og den manglende komfort STi modellen har grundet den hårde undervogn, synes jeg ikke opvejer den noget højere pris. Har kørt en WRX fra 2003 da jeg boede i USA og synes den er lige mig.. Har i nogen erfaringer med denne dyt her i Sverige? Værksteds regninger, forsikring? Pendleren
Peter H. Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Hej venner Går lidt og lger med tanken om at handle en Subaru WRX fra 2003 og op (Er mere til faceliftet efter 2002), men synes ikke der er det store udvalg :( Har også kigget på STI modellen, men forskellen på 0.3 sek når vi taler 0-100 og den manglende komfort STi modellen har grundet den hårde undervogn, synes jeg ikke opvejer den noget højere pris. Har kørt en WRX fra 2003 da jeg boede i USA og synes den er lige mig.. Har i nogen erfaringer med denne dyt her i Sverige? Værksteds regninger, forsikring? Pendleren Har du prövet en Evo 8 eller 9 ???? Synes de köre kllart bedre :):)
Pendleren Besvaret December 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 9, 2006 Yes yes.. Prøvede rent faktisk den først og lånte den af forhandleren i USA i en uge for at se forskellen. En dejlig ting ved Califonien.. De vil gøre ALT for at skyde biler afsted, selv låne dig en demo en uge :) Nå, men jeg må sige at der er noget ved boxer motoren hos Subaru der bare er guf. Den 4 cyl række motor hos EVO er ikke dårlig, OVERHOVEDET, synes bare den lyder for "presset" i høre omdrejninger. Skal lige siges det var en EVO VIII jeg prøvede i USA, så måske der er forskel på Evo VIII og VIIII. Hvad synes du gør Evo'en bedre?
Peter H. Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Yes yes.. Prøvede rent faktisk den først og lånte den af forhandleren i USA i en uge for at se forskellen. En dejlig ting ved Califonien.. De vil gøre ALT for at skyde biler afsted, selv låne dig en demo en uge :) Nå, men jeg må sige at der er noget ved boxer motoren hos Subaru der bare er guf. Den 4 cyl række motor hos EVO er ikke dårlig, OVERHOVEDET, synes bare den lyder for "presset" i høre omdrejninger. Skal lige siges det var en EVO VIII jeg prøvede i USA, så måske der er forskel på Evo VIII og VIIII. Hvad synes du gør Evo'en bedre? Synes der er mere direkt föling i rettet, undervognen er mere stram, 4 hjulsträkket er 100 gange bedre.. Og ja en evo lyder tam i höjere rpm men det fixer man med en 3" udstödning.. Vi målte HK på en af de evo vi havde og den gav hele 303 hk org det gör en sub sku ikke :):)
gammeldansk Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Test Hej! En søgning på Goggle på " evo 8 " gav som første link nedenstående. Jeg er ikke misundelig og ønsker godt valg. http://www.sportcompactcarweb.com/tech/0407scc_evo_vs_sti/
Pendleren Besvaret December 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 9, 2006 Synes der er mere direkt föling i rettet, undervognen er mere stram, 4 hjulsträkket er 100 gange bedre.. Og ja en evo lyder tam i höjere rpm men det fixer man med en 3" udstödning.. Vi målte HK på en af de evo vi havde og den gav hele 303 hk org det gör en sub sku ikke :):) Lyder af meget når den som standard er sat til 286HK, men flot resultat. Ja, du har nok ret, Peter.. Måske jeg må tage en test i den nye IX og STI for virkelig at sammenligne, men efter at have læst diverse tests af 2006 modellen, så må jeg lige tygge lidt mere på den. Se evt testen her http://www.u-ka.cn/en/01/100057.html Men en ting må jeg sige.. Glem ALT om Audi, BMW og Mercedes her, hvis man leder efter sjov, for fy for f.... de 2 øser er hurtige!! Pendleren
NUT´Ztoys Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Kan huske de testede EVO VIII i Topgear, og de var ikke begejstrede. Havde en venderadius som en færge, og udpræget turbotøven. Desuden gjorde benzinforbruget, at man hurtigt kom på fornavn med sin lokale benzinforhandler. Men som sagt, det var en EVO VIII, og om der er stor forskel, ved jeg ikke. Umiddelbart tror jeg ikke. Har selv kørt Subaru´en, og er ikke i tvivl hvilken jeg ville vælge. God fornøjelse med valget:th2: Hilsen Dan
Guest Mogens Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Kan huske de testede EVO VIII i Topgear, og de var ikke begejstrede. En test af EVO VIII er her - www.youtube.com/watch?v=IbdgNna5Ne0 Top Gear - Mitsubishi Evo 8 Vs Lamborghini Murcielago 2:20 henne i clippet siger, han, at INGEN bil kører så godt som EVO VIII. Og det nævner han, mens han udfører et 4-hjulsdrift med en 4-hjulstrukket bil med blot 2 fingre på rattet. Noget af det sværeste at udføre overhovedet. Men som sagt, det var en EVO VIII, og om der er stor forskel, ved jeg ikke. Umiddelbart tror jeg ikke. Har selv kørt Subaru´en, og er ikke i tvivl hvilken jeg ville vælge. Det var Topgear heller ikke, da de testede de 2 mod hinanden - www.youtube.com/watch?v=bF-d9qYafus&feature=PlayList&p=52A5152DF54A4675&index=1 Den store forskel ligger blandt andet i teknikken - EVO'en har flere elektroniske hjælpemidler end Subaru...
BS Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 En test af EVO VIII er her - www.youtube.com/watch?v=IbdgNna5Ne0 Looser :laugh: Fedt klip der sætter tingene lidt i perspektiv.
Guest Mogens Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Fedt klip der sætter tingene lidt i perspektiv. Jep, chaufføren styrer den EVO for vildt. Men tager Subaru'en hjem hver aften...
Peter H. Besvaret December 9, 2006 Rapporter Besvaret December 9, 2006 Men en ting må jeg sige.. Glem ALT om Audi, BMW og Mercedes her, hvis man leder efter sjov, for fy for f.... de 2 øser er hurtige!! Pendleren Når du nu for köbt sådan en bil,så skal du med på ringen... Så kan det godt väre at du tar dine ord i dig igen :):)
Pendleren Besvaret December 9, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 9, 2006 Når du nu for köbt sådan en bil,så skal du med på ringen... Så kan det godt väre at du tar dine ord i dig igen :):) Det er en aftale :th2:
sup3rior Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Hej, Har selv en Impreza WRX STI (dog model 2002), men den er overfed. Er langt bedre end diverse EVO modeller og kan da også snildt køre fra dem :) Nu er det jo selvfølgelig lidt surt at Holst ikke har flere EVO'er tilbage, ellers kunne vi jo afgøre det på Sturup den 14 ;) //Sup3rior
Gio Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Hej' date='Har selv en Impreza WRX STI (dog model 2002), men den er overfed.[/quote']Er det dig med skrammen i kåben foran?
sup3rior Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Ja :( Skulle gerne blive fixet snart - har lige fået købt en lak spray til det idag :)
Gio Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Ja :(Skulle gerne blive fixet snart - har lige fået købt en lak spray til det idag :)Godt...så bliver udsigten fra min altan lidt bedre efter nytår ;) Den lyder ellers godt! :th2:
sup3rior Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Jeg takker :) Den har også fået en special lavet udstødning netop for at fremhæve lyden fra boxer motoren. Jeg giver gerne en tur en dag hvis interessen skulle være dér :)
Lynge Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Jeg takker :) Den har også fået en special lavet udstødning netop for at fremhæve lyden fra boxer motoren. Jeg giver gerne en tur en dag hvis interessen skulle være dér :) Ja tak:lol:
Futz Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Hvad farve er den - tror du gik forbi mig ude på peberholmen med ca. 200 i timen
Peter H. Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Hej, Har selv en Impreza WRX STI (dog model 2002), men den er overfed. Er langt bedre end diverse EVO modeller og kan da også snildt køre fra dem Nu er det jo selvfølgelig lidt surt at Holst ikke har flere EVO'er tilbage, ellers kunne vi jo afgøre det på Sturup den 14 //Sup3rior Jeg köre sku fra dig i min slöve honda :):):)
sup3rior Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Den er "Blue Mica" - altså den her Subaru blå farve. Og med 200 i timen på peberholmen, kan det meget vel ha været mig :) Holst, du tager bare din Civic med på sturup så kan vi se ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu