st1berg Skrevet December 12, 2006 Rapporter Skrevet December 12, 2006 Så skete det endelig, vi har været ovre og skrive under på en bostadsrät. Vi har gennem efterhånden lang tid kigget efter bolig i det svenske, og fandt en i klagshamn. Efter lidt forhandling blev vi oz enige med sælger om en pris, så nu glæder vi os bare til at vi i løbet af foråret komme over til alle jer andre:) Nu må I hellere forberede jer på en ordenlig røvfuld spørgsmål, for de skal nok komme....... Bare rolig jeg har set søgefunktionen:th2:
mrode Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 tillykke.. og velkommen til (også selvom du ikke havde kendt søgefunktionen ;) )
Jeppe Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Tillykke med lejligheden. :th2: Og velkommen. Uuuh...!! KLagshamn?? Er det de nye lejligheder ikke så langt fra selve havnen??? Kørte forbi dem for nogle dage siden og så på dem. De er nu halv pebrede.... Men ellers roligt og hyggeligt område.
st1berg Besvaret December 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 12, 2006 Det er nu faktisk et rækkehus.... de er vist fra 93, så vidt jeg husker
Jeppe Besvaret December 12, 2006 Rapporter Besvaret December 12, 2006 Det er nu faktisk et rækkehus.... de er vist fra 93' date=' så vidt jeg husker[/quote'] Ok. Lækkert. Ja de ser hyggelige ud. Lå godt mærke til der var en del af dem. Håber I bliver glade for at bo her...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu