tReaX Skrevet December 13, 2006 Rapporter Skrevet December 13, 2006 Kan nougat med fordel købes i Sverige? - Og findes det overhovedet herovre? Jeg har haft søgt i butikker, men synes ikke helt noget velkendt er dukket op. Så er det mine øjne der svigter eller er det ikke helt udbredt?
MissCath Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg har set det i COOP - men om det var billigere skal jeg lade være usagt...
Toft Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Willys har også nougat, og det skulle da være mærkeligt om ikke også det findes i Netto. Køber det ikke selv, så ved ikke mht prisen i forhold til DK.
Michael Rasmussen Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg har set nougat i: Ica, Netto, Coop, m.fl. så det findes klart - kik i evt. i afdelingen for bagværk, mel og sukker. Som regel kan de findes i de områder. Prisen er billigere end i danmark.
tReaX Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg har set nougat i: Ica' date=' Netto, Coop, m.fl. så det findes klart - kik i evt. i afdelingen for bagværk, mel og sukker. Som regel kan de findes i de områder. Prisen er billigere end i danmark.[/quote'] Super, så slipper jeg for at slæbe det med hjem fra DK.
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg køber Odense Nougat og Marcipan i Willys til familien i DK. Er en del billigere :th2:
tReaX Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg køber Odense Nougat og Marcipan i Willys til familien i DK. Er en del billigere :th2: Vi mangler også stadig at besøge Willys så kunne være det var ved at være på tide. Du kan ikke huske prisen vel? Vidste godt marcipan billigere, det har vi også kunnet finde i butikkerne.
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 :D uha, det kan jeg ikke huske præcist... men kommer da forbi en af dagene, så kan jeg da lige lurer priserne til dig
Lynge Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Jeg køber Odense Nougat og Marcipan i Willys til familien i DK. Er en del billigere :th2: Mmmm noget godt er der da ved julen, der høre Nougat og Marcipan til:love:
tReaX Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 :D uha' date=' det kan jeg ikke huske præcist... men kommer da forbi en af dagene, så kan jeg da lige lurer priserne til dig[/quote'] Det ville være rigtig cool... :)
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 er lige i dialog med en kammerat fra willys, han har fri, men vil se om han kan skaffe prisen
ulmus Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Lige en "forbrugeroplysning": I kan ikke regne med, at Odense Marcipan i S smager ligesom i DK. Herovre er det sødere, også selvom det burde være det samme. Jeg elsker ren rå marcipan, men køber aldrig det svenske mere. Det, jeg købte første år her, var så sødt, at jeg måtte smide det ud.
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 500 gr. odense Nougat i blok koster 51,90 SEK i willys katrinelund
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Lige en "forbrugeroplysning": I kan ikke regne med' date=' at Odense Marcipan i S smager ligesom i DK. Herovre er det sødere, også selvom det [b']burde være det samme. Jeg elsker ren rå marcipan, men køber aldrig det svenske mere. Det, jeg købte første år her, var så sødt, at jeg måtte smide det ud. hmm det lyder da mystisk.. Kanske det var en anden slags marcipan du har smagt i DK http://odensemarcipan.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=15 Udvalget er stort
tReaX Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 500 gr. odense Nougat i blok koster 51' date='90 SEK i willys katrinelund [/quote'] Super - tak for at du gad undersøge det. :th2:
tReaX Besvaret December 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 13, 2006 Lige en "forbrugeroplysning": I kan ikke regne med' date=' at Odense Marcipan i S smager ligesom i DK. Herovre er det sødere, også selvom det [b']burde være det samme. Jeg elsker ren rå marcipan, men køber aldrig det svenske mere. Det, jeg købte første år her, var så sødt, at jeg måtte smide det ud. Har købt både dansk og svensk marcipan. Det danske til der hvor der ikke blandes andet sjov i og det svenske når det alligevel skal blandes med en masse. Men de fleste i min familie har en sød tand, og det kan aldrig blive for sødt...
ulmus Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 Juff: Jeg køber altid Odense ren rå Marcipan i DK og har gjort i de sidste 40 år, så jeg ved godt, hvad jeg snakker om. :)
Juff Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 ha ha godt så :) jeg spiser nemlig ikke nogen af delene.....
Admin Besvaret December 13, 2006 Rapporter Besvaret December 13, 2006 hmm det lyder da mystisk.. Kanske det var en anden slags marcipan du har smagt i DK http://odensemarcipan.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=15 Udvalget er stort Nej, det der hedder marcipan i sverige er afsindigt sødt og ikke med ret meget mandel. Skal man have noget der svarer til ren rå marcipan skal man have "mandelmasse", som også fås fra Odense.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu