Jump to content

Hvad hedder en værktøjsforretning?

Recommended Posts

Skrevet

Hvad hedder en værktøjsforretning/magasin på svensk? Og en knibtang? Og så lige et sidste spørgsmål. Nogen der ved hvor jeg kan købe sidstnævnte uden at skulle cykle helt til Svågertorp? Gerne omkring Malmø centrum, eller Värnhem. Tak for hjælpen :love:

Besvaret

Ok, tak. Kender den godt, men synes faktisk det var lidt langt væk:flov: Skal nemlig bare lige klippe en tynd wire over og tænkte om ikke der lå et sted i nærheden, hvor jeg kunne købe sådan én. Men men...jeg må jo nok hellere bide i den sure cykel og komme afsted :scared:

Besvaret
Ja der er lidt af hvert i den Claes Ohlsson. Har selv været i den ved Trianglen. De har alt muligt! Lige fra fjernsyn til cykelslanger....
Clas Ohlson er min nye bedste ven :rolleyes: Centralt og tæt på og findes der noget den biks ikke har?
  • 2 weeks later...
Besvaret
Hvad hedder en værktøjsforretning/magasin på svensk? Og en knibtang? Og så lige et sidste spørgsmål. Nogen der ved hvor jeg kan købe sidstnævnte uden at skulle cykle helt til Svågertorp? Gerne omkring Malmø centrum, eller Värnhem. Tak for hjælpen :love:
järnhandel, tror jeg nok. eller .... biltema ??
Besvaret

Kan dog ikke anbefale en knibetang til at klippe en wire over. Selv en tynd wire. De er sjældent ret gode til det. Derimod findes der et stk værktøj til selv samme formål som ikke koster alverden med runde kæber der klipper dem som var det smør:D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...