Audii Skrevet December 14, 2006 Rapporter Skrevet December 14, 2006 Hej Nogen som ved hvor man får sin årsopgørelse fra (den nyeste)? Bor i Sverige, arbejder i Danmark. Ringede til Skattevæsenet og de oplyste mig at jeg skal henvende mig til den svenske "......" har jeg så glemt navnet på :) Kan det passe?
Audii Besvaret December 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 14, 2006 Hej Nogen som ved hvor man får sin årsopgørelse fra (den nyeste)? Bor i Sverige, arbejder i Danmark. Ringede til Skattevæsenet og de oplyste mig at jeg skal henvende mig til den svenske "......" har jeg så glemt navnet på :) Kan det passe? Glemte lige: Da jeg ringede til dem blev jeg stillet om 3 gange før en person fortalte at jeg skulle henvende mig til en afdeling i sverige og de var alle sammen forvirrende. Nogen som ved hvor man får denne årsopgørelse henne da jeg skal tage et lån i Danmark?
Gio Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Du skal have din årsopgørelse fra Danmark - punktum.
Guest Supermule Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Ja hvis han har indkomst i dk........ hvad hvis nu han har job i SE????;) Du skal have din årsopgørelse fra Danmark - punktum.
Gio Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Ja hvis han har indkomst i dk........ hvad hvis nu han har job i SE????;) Bor i Sverige' date=' arbejder i Danmark.[/quote']Need i say more?
Guest Supermule Besvaret December 14, 2006 Rapporter Besvaret December 14, 2006 Nej....... Fuck en stener mand............................ Her sidder jeg midt i en debat om chill faktor versus virkningsgrad i en intercooler, så det var en svipser.... Tak G..... Need i say more?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu