Gejlet Besvaret December 24, 2006 Rapporter Besvaret December 24, 2006 Tak for info drenge. Jeg har vidst også kommet til at opbestemme mig, tror bilen bliver en S4 avant 04 model, altså med den 4,2 motor, noget dårligt om den?.. Ehm, jeg kan købe den i SE (bytbil.se) til ca 280-320k, og i DE (mobile.de) kan man få den til ca 210-230k, begge omregnet til dkk. Så vidt jeg kan forstå, så skal der ikke betales moms eller afgift?, der skal bare betales 2200 kr til nrplader? Tror måske det bliver sådan en, ved mindre den motor er noget skidt.
st1berg Besvaret December 25, 2006 Rapporter Besvaret December 25, 2006 Den model 2.5TDI på 150HK holder du bare fingrene fra. Den blæser topstykker i massevis. Og det gør den altså' date= ikke bare måske.... du vil blive ked af sådan et køb. Der var rigtigt mange til salg dernede som brugtbiler, og næsten ingen 165HK. Hvorfor mon? De lavede ret hurtigt efter en 165HK og en 180HK uden problemer. Tro mig en af mine venner har siddet ret langt nede i tyskland, og arbejdet ualmindeligt tæt på den sag. Husk at når du køber bil i Tyskland, er de ganske udemærket klar over hvad bilerne er værd. Så der er ikke noget der hedder billigt nok. Det hedder hvad du har råd til at købe. Finder du noget som ser meget interessant ud skal du være påpasselig, med mindre du er mekanikker og tager en tester og det hele med. Held og lykke.. :th2: Hey.. Tak for info.... Det var faktisk oz en 180 hk´s jeg var på udkig efter med quattro, morfar gear og det hele. Mener du at der ikke er noget i vejen med denne??? Har aldrig haft en Audi før så jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal kigge efter. Har dog haft mange andre store biler, bl.a. Bmw M535i, så er ikke bange for skjulte udgifter..... Det koster jo selvfølgelig at have det sjovt!!:D :D Gider heller ikke købe for billigt, hellere gi´ lidt mere og så få noget ordenligt!!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu