dkrunaway Skrevet December 19, 2006 Rapporter Skrevet December 19, 2006 Hej, Jeg bliver snarest den lykkelige ejer af en Carrera fra 2001 - er 27 år, så det bliver nok en småpebret fornøjelse.... Er der nogle forsikringsselskaber der har speciale i at forsikre Porscher?
Mohlin Besvaret December 19, 2006 Rapporter Besvaret December 19, 2006 Jag vet inget om Porcheförsäkringar (trist nog..), men om en bil är 27 år, kan man inte få det på veteranbil-status då?
dkrunaway Besvaret December 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2006 Jag vet inget om Porcheförsäkringar (trist nog..)' date=' men om en bil är 27 år, kan man inte få det på veteranbil-status då?[/quote'] Det er mig som er 27 år - Porschen er fra 2001 :)
thomas_lund Besvaret December 19, 2006 Rapporter Besvaret December 19, 2006 Hvis du er medlem af Porsche Club Sverige, så giver Salus rabat. Samme rabat kan man også få ved andre medlemskaber, så brug f.eks. nogen som insforsikring til at finde den billigste for dig. Salus er også en af de få som faktisk fuldt dækker på bane også (så længe der ikke tages tid). Slalom indenfor klubben er også dækket selvom der tages tid. http://www.salusansvar.se/info/visa.aspx?id=134032 God fornøjelse med bilen - lige meget om det er dyrt eller ej i forsikring :-) Betaler selv ~12-13k om året for en 2000 C4 hos Salus (er 34 år)
Mohlin Besvaret December 19, 2006 Rapporter Besvaret December 19, 2006 Det er mig som er 27 år - Porschen er fra 2001 :) Sorry....:o
Guest Mogens Besvaret December 19, 2006 Rapporter Besvaret December 19, 2006 Betaler selv ~12-13k om året for en 2000 C4 hos Salus Det samme hos IF for en '01 Porsche 996 turbo - 13.622 kr... (januar '07)
dkrunaway Besvaret December 19, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 19, 2006 Det samme hos IF for en '01 Porsche 996 turbo... Lyder da til at blive en billig fornøjelse :) ....meeeen bor inde i midtbyen, så nu må vi se. Er der nogen der ved hvor lang tid man har til at ændre indregistreringsdatoen fra at slutsedlen er skrevet? Er det 3 uger som i DK?
Guest Mogens Besvaret December 19, 2006 Rapporter Besvaret December 19, 2006 Lyder da til at blive en billig fornøjelse :) ....meeeen bor inde i midtbyen, så nu må vi se. Forsikringspræmiens størrelse er stærkt afhængig af garageforhold, km/mil pr år samt evt. samlerabat. Desuden kan præmien reduceres væsentligt (>20%), hvis du ejer en villa...
Guest Mogens Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Jeg bliver snarest den lykkelige ejer af en Carrera fra 2001.... Er den købt? Er der nogen der ved hvor lang tid man har til at ændre indregistreringsdatoen fra at slutsedlen er skrevet? Er det 3 uger som i DK? 1 dag !
Miriam Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 Forsikringspræmiens størrelse er stærkt afhængig af garageforhold' date=' km/mil pr år samt evt. samlerabat. Desuden kan præmien reduceres væsentligt (>20%), hvis du ejer en villa...[/quote'] og vel også alder :o
Guest Mogens Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 og vel også alder :o Selvklart - er vel egentligt angivet i de indledende bemærkninger... Btw, er dit avatar-display et modelfoto eller et IRL-aftryk :)
Miriam Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Btw' date=' er dit avatar-display et modelfoto eller et IRL-aftryk :)[/quote'] Tja da min er sort og endnu på vinterhjul så .....Der går lige lidt endnu inden det bliver et IRL :th2:
Guest Mogens Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Tja da min er sort og endnu på vinterhjul så .....Der går lige lidt endnu inden det bliver et IRL Total iorden udstyr, mand - Alpina styrer simpelthen for vildt, IMO...
Miriam Besvaret February 4, 2007 Rapporter Besvaret February 4, 2007 Total iorden udstyr' date=' mand - Alpina styrer simpelthen for vildt, IMO... [/quote'] Tak mand !
dkrunaway Besvaret February 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 5, 2007 Er den købt? 1 dag ! Jatak :) Og der er spark i sådan en sag :th2:
Guest Mogens Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Jatak :) Og der er spark i sådan en sag :th2: Tillykke med den - en fremragende bil...
dkrunaway Besvaret February 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 5, 2007 Tillykke med den - en fremragende bil... Ja, glæder mig til det bliver sommer, så jeg kan få hatten af :) - Hvordan med Sturup - er det muligt at have sin egen bil med, er du klar over det?
Guest Mogens Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Hvordan med Sturup - er det muligt at have sin egen bil med, er du klar over det? Jep, vi har lige været der ! www.trackdayklub.dk/galleri/sturup_14_1_Riis/source/tk_14_1_07_riis_4.html www.trackdayklub.dk/media/billederfraeventfour.html
Guest PeterK Besvaret February 7, 2008 Rapporter Besvaret February 7, 2008 En af mine venner i Sverige (svensker) har lige skaffet mig et tilbud på 7200sek for at få forsikret en Porsche 997S!!!!! Alt er inkl. dog max 10.000km................. Har ikke benyttet mig af det da min nuværende Porsche er til salg hos Autoperformance, men jeg skal have en 911 cab senere på året, så det er rart at vide man kan forsikre billigt:)
dkrunaway Besvaret February 7, 2008 Forfatter Rapporter Besvaret February 7, 2008 PeterK, Du må meget gerne lige poste navnet på selskabet. Jeg har glemt at betale min forsikring her pr. d. 1 da jeg var i udlandet (umuligt betalingsservice system de har), og er på markedet for en ny forsikring. De 27K jeg betaler kunne godt bruges til noget andet...
Guest Mogens Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 Halløj - liiiige noget for mig ! En af mine venner i Sverige (svensker) har lige skaffet mig et tilbud på 7200sek for at få forsikret en Porsche 997S!!!!! Alt er inkl. dog max 10.000km................. Jeg vil gerne have navnet på ham - vi har 2 Porsche'r, vi gerne vil forsikre... Har ikke benyttet mig af det da min nuværende Porsche er til salg hos Autoperformance, men jeg skal have en 911 cab senere på året, så det er rart at vide man kan forsikre billigt:) Der sker sgu noget hjemme hos dig - kan i en anden tråd se, at Merceren også er røget til salg. Den kunne jég ellers godt bruge, hvis ikke det liiige var fordi, jeg har en dansk firmabil :)
Guest PeterK Besvaret February 8, 2008 Rapporter Besvaret February 8, 2008 Jeg vil gerne have navnet på ham - vi har 2 Porsche'r, vi gerne vil forsikre... Der sgu noget hjemme hos dig - kan i en anden tråd se, at Merceren også er røget til salg. Den kunne jég ellers godt bruge, hvis ikke det liiige var fordi, jeg har en dansk firmabil :) Merceren ryger til salg, så snart Porschen er solgt og det er eftersigende ret tæt på!! - Mercedes E350 kombi Sort - 2005 - 6500mil - Sort læder - Store Command - Nye vinterdæk på org. 16" fælge - 7 gear automat - 272 HK = 250km´t og 0-100 på 7,1 sek. (CU later GTI:-) - Kører 11-12 km/l når jeg pendler til Ballerup. By = ca. 9 km/l - 1 ejer i Tyskland. Kørt/leaset af Adm. Dir i større Tysk virksomhed. Fuld dokumentation haves og alle service overholdt. Aldrig krocket etc. Tænker lige over prisen, men bud er velkomne, MEN Porsche skal sælges først:)
Guest PeterK Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 Så er min Porsche solgt. Det tog kun Autoperformance 1 måned og prisen var fair.....Stor ros til dem!!! Så nu skal min MB også videre!!
Guest Mogens Besvaret February 9, 2008 Rapporter Besvaret February 9, 2008 2 handler "billigere" end een? Så er min Porsche solgt. Det tog kun Autoperformance..... Hmm - hvorfor byttede du ikke blot til en Porsche cab hos handleren? (ingen kritik - det kunne være, jeg kunne lære noget)
dkrath Besvaret February 10, 2008 Rapporter Besvaret February 10, 2008 Gammel tråd jeg river lidt op i her. Vil blot sige at SALUS ikke giver meget rabat når man er PCS medlem. Det kunne SLET ikke betale sig for mig eftersom de ville have 50.000 for at forsikre min. Hvis jeg var PCS medlem kunne jeg spare lidt, men stadig ikke nok til overhovedet at NÆRME sig den pris jeg giver idag.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu