Leth Skrevet December 20, 2006 Rapporter Skrevet December 20, 2006 Kan alle få disse plader? Tager min gamle Ascona B fra 1978 med til Malmö når jeg flytter over til februar og jeg synes den kunne se federe ud med de små plader, men kan jeg frit vælge dem eller er de forbeholdt US biler? Mvh Jakob - på vej til Bunkeflostrand
TheMustangMan Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 - www.vv.se Sikke dog et fantastisk fyldestgørende og indholdsrigt svar...
Kim H Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Her kan man se mulighederne som de præsenteres inde på www.vv.se http://www.vv.se/filer/1196/Registreringsskyltar.pdf
spinner Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Sikke dog et fantastisk fyldestgørende og indholdsrigt svar... Tjaeh. Ikke desto mindre indeholder svaret faktisk information om det der bliver spurgt om, hvis man ellers har tålmodighed til at kigge lidt rundt. Evt. kan det anbefales at indtaste teksten registreringsskylt i søge-feltet. Og hvordan du end vender og drejer det, så var mit svar stadig langt mere fantastisk, fyldestgørende og indholdsrigt end dit, da det rent faktisk var relateret til det der blev spurgt om...
Peter H. Besvaret December 20, 2006 Rapporter Besvaret December 20, 2006 Kan alle få disse plader? Tager min gamle Ascona B fra 1978 med til Malmö når jeg flytter over til februar og jeg synes den kunne se federe ud med de små plader, men kan jeg frit vælge dem eller er de forbeholdt US biler? Mvh Jakob - på vej til Bunkeflostrand Det er kun biler hvor der ikke er plads til en stor nr plade der får lov til at bestille en lille... Dvs din gamle opel kan få en normal nr plade med eller uden S märke på :):)
Leth Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Tak for svarene! I bilen retro ånd må det så blive udgaven uden det blå flag - det er jo en bil, ikke en badestrand:) God jul til jer alle... Mvh Jakob
Leth Besvaret December 21, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 21, 2006 Hvordan mon han har gjort? Det er jo sådan jeg vil have det
Kim H Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Når du (eller rettere din bil) før eller senere skal til "registreringsbesiktning" hos "Bilprovningen" er det bilassistenten (eller hvad sådan en nu hedder på svensk) som skal bestille en nummerplade til din godkendte bil. Man KUNNE jo forsøge at overbevise den flinke mand ;) om, at den helt rigtige nummerplade til din bil vil være en US-model. Ikke at jeg tror at vedkommende spontant vil være enig - men "hvo intet vover intet vinder"
Peter H. Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Når du (eller rettere din bil) før eller senere skal til "registreringsbesiktning" hos "Bilprovningen" er det bilassistenten (eller hvad sådan en nu hedder på svensk) som skal bestille en nummerplade til din godkendte bil. Man KUNNE jo forsøge at overbevise den flinke mand ;) om, at den helt rigtige nummerplade til din bil vil være en US-model. Ikke at jeg tror at vedkommende spontant vil være enig - men "hvo intet vover intet vinder" : Det er ikke dem der bestemmer det... De skriver kun kunden önske, så er det om hovedkontoret også synes det er en god ide.. Normalt er det også kun en af dem der er lille :):)
rasmusrene Besvaret December 21, 2006 Rapporter Besvaret December 21, 2006 Det er kun biler hvor der ikke er plads til en stor nr plade der får lov til at bestille en lille... Dvs din gamle opel kan få en normal nr plade med eller uden S märke på :):) Jeg har en Alfa 156 den har da den lille plade på foran.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu