CAC Skrevet December 26, 2006 Rapporter Skrevet December 26, 2006 Hej alle og god jul. Jeg har fået et brev fra noget der hedder SBM Fordonsmärkning, og det handler om en slags ekstra forsikring mod tyveri til bilen. Man skal mærke ruderne således at den der stjæler bilen bliver nødt til at skifte disse for at bilen ikke kan spores, hvilket bør gøre bilen mindre attraktiv at stjæle. Jeg ville lige høre om der er nogen af Jer der er hoppet med på den vogn? Nu har jeg jo selv bare en lille Fabia, så jeg regner ikke med at være specielt meget i risikogruppen, men ville lige høre om det er noget der er alment brugt herovre.
Guest Supermule Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 Mit forsikringsselskab stiller ikke krav om det, så jeg har ikke gjort det på nogle af bilerne..... Spild af penge.....
larscph Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 Enig - spild af penge. Vores nye Octavia har i øvrigt stelnummeret graveret i ruderne ab fabrik. Og face it - hvis nogen kan stjæle en bil og få den til at "forsvinde", så magter de nok også at skifte ruderne hvis det endelig er. Det er bare meget normalt at få diverse "tilbud" heroppe. Jeg får også en 5-6 gange om året adresserede reklamer for produkter til hunde - mest kosttilskud - adressen har afsender købt hos hunderegisteret. Det plejer at blive tabt direkte i den store grønne arkivbøtte udenfor.
CAC Besvaret December 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2006 Takker og bukker, det var jo lige de svar jeg håbede på :th2:
dansken Besvaret December 27, 2006 Rapporter Besvaret December 27, 2006 Jeg har mærket mine ruder med det gør-det-selv-kit man får fra SBM. Jeg var i sommers på bilferie til Ungarn. For at forsikringen skulle dække, hvis bilen blev stjålet i Ungarn, var det et krav at ruderne var mærkede. Det var for øvrigt superlet at lave.
CAC Besvaret February 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2007 Er der nogen der ved hvor man kan få poleret en bildør? Jeg har fået at vide fra forsikringen at de vil betale for det, men jeg aner ikke hvor...
CAC Besvaret February 15, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 15, 2007 jeg takker og bukker :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu