CAC Skrevet December 26, 2006 Rapporter Skrevet December 26, 2006 Jeg har fået et stenslag i forruden på min kære nye Fabia:( hvilket jo er irriterende som sådan noget altid er... men hvor hurtigt skal jeg sørge for at det fixes, samt må jeg køre den i bilvask før det er fixet?
Peter H. Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 Jeg har fået et stenslag i forruden på min kære nye Fabia:( hvilket jo er irriterende som sådan noget altid er... men hvor hurtigt skal jeg sørge for at det fixes' date=' samt må jeg køre den i bilvask før det er fixet?[/quote'] Du skal sätte noget tabe over hullet NU.... Bare hullet er stoppet til så der ikke kommer dvs ting i det :):)
Miriam Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 Jeg har fået et stenslag i forruden på min kære nye Fabia:( hvilket jo er irriterende som sådan noget altid er... men hvor hurtigt skal jeg sørge for at det fixes' date=' samt må jeg køre den i bilvask før det er fixet?[/quote'] Husk at kigge på din forsikring, jeg ved at vi har glas på vores og give vist kun 200 i selvrisk for at få lavet et stenslag.
Guest Trine Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 Dæk af med tape som Peter siger, og ring evt til Månssons Glasmästeri, dem har vi rigtig gode erfaringer med. Direkt Växel: 040-936910 Adress Borrg. 9 21124 MALMÖ Hemsida www.terior.se Epost manssons-glas@terior.se
CAC Besvaret December 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2006 Husk at kigge på din forsikring' date=' jeg ved at vi har glas på vores og give vist kun 200 i selvrisk for at få lavet et stenslag.[/quote'] Guldkommentar!!! Der står således på forsikringen hos Trygg Hansa som jeg jo har i 3 måneder efter jeg købte bilen: Halvforsäkring Erstatter skador på det egne fordonet vid -Brand 1500 kr -Stöld 1500 kr -Glasskada 1500 kr. vid byte, 100 kr vid reparation Skal jeg så bare ringe til dem i morgen, og så kan jeg ellers selv bestemme hvor jeg får det lavet? Hvor hurtigt bør jeg få det lavet, nu hvor jeg har sat noget tape over?
CAC Besvaret December 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2006 jeg takker all for svarene og venter så med at tage turen gennem en bilvask til det er blevet fixet. Plejer man at kunne få det fixet samme dag, eller hvor lang tid forvejen plejer i at skulle bestille tid? (hvis der da overhovedet kan siges noget generelt...)
Rene Larsen Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 mobilglas.dk laver stenslaget i DK og ordner papirarbejdet med forsikringen i SE :th2: Jeg har lige fået lavet et stenslag på min forrude i DK og jeg fik efterfølgende en opkrævning fra mobilglas' svenske afdeling på de SEK 200 i selvrisk.
Rene Larsen Besvaret December 26, 2006 Rapporter Besvaret December 26, 2006 jeg takker all for svarene og venter så med at tage turen gennem en bilvask til det er blevet fixet. Plejer man at kunne få det fixet samme dag, eller hvor lang tid forvejen plejer i at skulle bestille tid? (hvis der da overhovedet kan siges noget generelt...) Ring til en af dem i morgen og hør dem om hvornår de kan - du kan være heldig at de kan komme forbi der hvor du måtte aftale det allerede i morgen - hjemme eller arbejde.
CAC Besvaret December 26, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 26, 2006 will do, takker og bukker :th2:
CAC Besvaret December 28, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 28, 2006 Månssons Glasmästeri har lige været hos Månssons Glasmästeri,og fik fixet stenslaget, og de sørgede endda for at klare det hele med forsikringen. Super service:th2: Betalte kun 100 sek i selvrisiko og er nu efterhånden ved at være rigtig glad for at bo her på den rigtige side af vandet:D
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu