watcher Skrevet December 29, 2006 Rapporter Skrevet December 29, 2006 er der nogen som har prøvet og køre vare fra et ikke eu land til sverige? går de amok ligesom i danmark hvor tingene ikke bliver udleveret før der er betalt moms og told af dem, eller ka man godt bestille ting hjem fra usa og så får man bar tingene uden noget
Admin Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 er der nogen som har prøvet og køre vare fra et ikke eu land til sverige? går de amok ligesom i danmark hvor tingene ikke bliver udleveret før der er betalt moms og told af dem' date=' eller ka man godt bestille ting hjem fra usa og så får man bar tingene uden noget[/quote'] Nope. Samme sag som i Danmark.Du bliver afkrævet når du henter varene. Jeg er dog aldrig selv blevet "taget", men set folk gå amok ovre i ICA :D
watcher Besvaret December 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2006 hehe jaaa tvivler nu på de her vare vil blive leveret i ICA det sku gerne komme med UPS, men ville bar ha nogen fælge hjem fra usa men så ka jeg ligeså godt køre dem over butikken hvis man ik ka slip for lortet i sverige heller:( har sverige en max grænse ligesom i danmark? i danmark er den 80kr eller så noget man kan få ind uden problemer?
Admin Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 hehe jaaa tvivler nu på de her vare vil blive leveret i ICA det sku gerne komme med UPS' date=' men ville bar ha nogen fælge hjem fra usa men så ka jeg ligeså godt køre dem over butikken hvis man ik ka slip for lortet i sverige heller:( har sverige en max grænse ligesom i danmark? i danmark er den 80kr eller så noget man kan få ind uden problemer?[/quote'] Nej, det kommer lidt an på hvor det kommer fra. Hvis det bliver sendt med US Mail, kommer det over til Schenker. Fælge med UPS??? $$$$$$ !!
watcher Besvaret December 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2006 hehe ja sidste gang kostede det vist 600$ da en kunde ville ha et sæt fælge hjem EXPRESS med ups må lige undersøge nærmere ellers må jeg bar få det sendt hen til en af vores leverandøre i usa og så må han smide det på pallen med vores andre vare:D
Admin Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 Jeg tror vist snart vi må have nogle regler for det reklame snavs der :D
watcher Besvaret December 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2006 reklame snavs??? Jeg tror vist snart vi må have nogle regler for det reklame snavs der :D
Admin Besvaret December 29, 2006 Rapporter Besvaret December 29, 2006 reklame snavs??? Og specielt når det ligner Audiobahn.....
watcher Besvaret December 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret December 29, 2006 haha ja det ka du ik ta hva:D :D men du ska da være velkommen til at prop de 2 nye biler med JBL eller infinity mener faktisk også jeg snakkede med frank tror jeg han hedder som kommer som sælger fra jer nede i butikken problem var bar at JBL og infinity ik var bling bling nok til mit gamle project:laugh: Og specielt når det ligner Audiobahn.....
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu