Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Godt nyt år til alle sammen. nogen har erfaring med Sveriges billigaste Biler?? http://www.sveriges-billigaste-bilar.se/ jeg har tænkt mig at købe en billig vinter bil til en pris under 20KG svensk.. Firmaet har vist mange som falder i min smag, men men men..De tilbyder ingen form for garanti. kan det virkelig passe? Brugtbil plejer man giver lidt garanti på, eller har jeg misforstået loven ....:cool: Hilsen den forvirrede:rolleye:

Besvaret
hmm takkkker, jeg burde se kanal kbh en del mere efter midt nat hehe. jeg var også lige forbi og tænkt fint jeg køber bare en billig pendler bil, Ham som talte både dansk og svensk sagde om jeg havde kontant eller sku jeg låne som første spørgsmål hehe. tænkte Nej jeg venter.. sådanne firmaer burde ikke findes... men takker Andersen ...
Besvaret
Uha! Ja hold dig væk fra dem.... Prøv at se på Blocket hvor mange biler de har til salg. Det er seriøst mange. Det er der nok en grund til også.... :scared:
ja har set de har over 500biler, nogle af bilerne er billige men jeg sku bange for de har fusket med dem, og han sagde der ydes ingen form for garanti. ..
Besvaret
ja har set de har over 500biler' date=' nogle af bilerne er billige men jeg sku bange for de har fusket med dem, og han sagde der ydes ingen form for garanti. ..[/quote'] Har man ikke ALTID 3 mdrs garanti i SE?
Besvaret

Jeg har hørt fra en pålidelig kilde at : Dengang de hed noget andet... (De har trods alt skiftet navn 10 gange) så skulle de jo kunne syne bilerne uden problemer for at overbevise kunden om at der ikke var noget galt med dem. Så havde de et "syns kit" liggende til de enkelte typer biler med bremser og hele lortet. Så da den enkelte bil skulle synes, skiftede de de enkelte ting på den gældende bil, så den røg igennem syn uden problemer. Når den så kom tilbage til værkstedet, skiftede de om på delene igen. Det var jo en nem og billig måde at gøre det på. Og sikkert.... Fuckers!! :fight: Skod firma!

Besvaret
Har man ikke ALTID 3 mdrs garanti i SE?
Ham jeg snakkede med var dansker og meget meget prof. sælger, han sagde da de køber bilerne fra kunde og forsikring selskaber så gives der ingen garanti, og jeg synes man har noget form for garanti i følge brugtvogns garanti loven.. nogler steder 50% i 6mdr. eller 100% i 3 mdr. men han sagde det var måske i DK men ikke SE.. så var jeg nok solgt eheh. for jeg kender ikke loven i SE. men jeg står og tykker på hans tilbud. det drejer sig om en Lille pendler bil til vinter. under 20kg Svensk.
Besvaret
6 Mdr garanti skal han gi' date=' hvis den bliver solgt igennem firmaet :):)[/quote'] Er der ikke en årgangs- eller km-stands begrænsing til den regel? Eks. Maks 10 år eller 150.000km... Jeg tænker på, om det kun er gældende for "nyere" brugte biler, og om det indbefatter alle typer fejl på bilen, som ikke er forvoldt af køber?
Besvaret
Er der ikke en årgangs- eller km-stands begrænsing til den regel? Eks. Maks 10 år eller 150.000km... Jeg tænker på, om det kun er gældende for "nyere" brugte biler, og om det indbefatter alle typer fejl på bilen, som ikke er forvoldt af køber?
Nej det er der ikke, MEN man går ind og ser på hvad bilen har kostet og som du selv skriver km og årg... Men alt det kan du läse mere om på www.konsumentverket.se
Besvaret
Godt nyt år til alle sammen. nogen har erfaring med Sveriges billigaste Biler?? http://www.sveriges-billigaste-bilar.se/ jeg har tænkt mig at købe en billig vinter bil til en pris under 20KG svensk.. Firmaet har vist mange som falder i min smag, men men men..De tilbyder ingen form for garanti. kan det virkelig passe? Brugtbil plejer man giver lidt garanti på, eller har jeg misforstået loven ....:cool: Hilsen den forvirrede:rolleye:
Forbrugerstyrrelsen har vist en hel del klager over dem.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...