Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

hey jeg står og skal ha synet min bil i sverige en jeg har hentet i tyskland, bilen står pt i danmark nu, men jeg vil godt have bilen synet i sverige før jeg begynder og bygge den om MEN jeg bor ikke i sverige endnu jeg overtager først mit hus den 2 april kan jeg så godt syne bilen selv selvom jeg ik bor i sverige og ikke skal ha plader på bilen endnu eller skal jeg få f.eks min far som bor i sverige til at gøre det?

Guest Supermule
Besvaret

Bilen kan ikke indreg. til andre end herboende folkebogførte mennesker. Derfor skal du ha' din far til det...;)

Besvaret

nedtur men hva så med svenske plader skal de på med det samme eller kan han køre den tilbage til danmark og ned på værksted så vi ka komme igang med den? og hvad skal han have med til synet? bar FB fra .de købskontrakt osv og thats it?

Besvaret
nedtur men hva så med svenske plader skal de på med det samme eller kan han køre den tilbage til danmark og ned på værksted så vi ka komme igang med den? og hvad skal han have med til synet? bar FB fra .de købskontrakt osv og thats it?
De Svenske plader bliver sendt til din far når han synes den,og når den ikke er påställt koster det heller noget,andet ind synet... Til syn skal han bare ha reg att med hvis momsen er betalt på bilen :):)
Besvaret

for lige og ha det 100% på det rene, dvs min far køre bilen over og får den synet med det tyske FB, og så ka jeg køre den hjem til danmark igen og når jeg så vil ha pladerne på som min far har får jeg den påstallt korrekt?

De Svenske plader bliver sendt til din far når han synes den,og når den ikke er påställt koster det heller noget,andet ind synet... Til syn skal han bare ha reg att med hvis momsen er betalt på bilen :):)
Besvaret
for lige og ha det 100% på det rene' date=' dvs min far køre bilen over og får den synet med det tyske FB, og så ka jeg køre den hjem til danmark igen og når jeg så vil ha pladerne på som min far har får jeg den påstallt korrekt?[/quote'] Jeps.... :)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...