Nic Skrevet January 5, 2007 Rapporter Skrevet January 5, 2007 så en annonce for noget siden med en forhandler som tog dk biler i bytte når man handlede svensk bil men kan ikke huske hvad han hedder eller hvor han ligger henne, er der nogen der kan hjælpe Nic
Carwash Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 så en annonce for noget siden med en forhandler som tog dk biler i bytte når man handlede svensk bil men kan ikke huske hvad han hedder eller hvor han ligger henne, er der nogen der kan hjælpe Nic Jeg mener det hedder http://www.sveriges-billigaste-bilar.se men folk har advaret at det fusker.. jeg synes de har mange billige biler men tør ikke .. jeg har selv en dansk AUDI A3 som jeg gerne af med ..
PRESTIGE AUTO Besvaret January 5, 2007 Rapporter Besvaret January 5, 2007 Kom ned forbi så kigger vi på det.
Nic Besvaret January 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2007 Kom ned forbi så kigger vi på det. hvad har du af danske biler, kan ikke finde nogle på din hjemmeside.
PRESTIGE AUTO Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg har ingen danske ud over min frues.. men jeg har tænkt mig at ha begge dele..altså både Svenske og Danske...det er jo som regel et problem at man gerne vil ha DK bil lige indtil man flytter og så bytte over med en svensk...og omvendt hvis man flytter til DK igen...så det bliver muligt hos mig.
Furland Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Øøøh jeg tvivler på at Prestige Auto har nogle biler man kan kalde Danske??? Du spørger, som jeg læser det, til hvem der vil aftage din danske bil, hvis du sælger den til en forhandler her i sverige?!!? Er det korrekt, så vil du jo stadigvæk ikke finde dansk registrerede biler hos forhandlerne, da disse jo bliver afregistreret, og synet med svenske plader! Ellers ville der jo ikke være meget fidus i det for forhandleren, da han jo ikke ligefrem har en fordel ved at sælge en bil på danske plader hér... Eksempel fra min bil: Svensk pris 166.000Sek dansk pris 275.000Dkr.... Næppe et argument for den købelystne Gösta Jönsson vel *EDIT* Havde glemt Prestige også ville sælge i DK :D Glem det eksempel, og kig på "mange" andre forhandlere så*
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu