Okroner Skrevet January 6, 2007 Rapporter Skrevet January 6, 2007 Hej Er der nogen der ved, hvordan og hvor vi får en xtranummerplade til cykelholder. Vi fik en i Danmark som havde røde tal og bogstaver og har nu brug for en svensk... PS. Når man har købt en ny bil hos en forhandler får man så automatisk tilsendt et registreringsbevis. Det registreringsbevis vi har står i forhandlerens navn. Skal vi udfylde og sende ind...?
larscph Besvaret January 6, 2007 Rapporter Besvaret January 6, 2007 Er der nogen der ved' date=' hvordan og hvor vi får en xtranummerplade til cykelholder. Vi fik en i Danmark som havde røde tal og bogstaver og har nu brug for en svensk...[/quote'] Man kan bestille ekstra nummerplader på vv's hjemmeside så vidt jeg husker, du skal bruge behörighetskoden fra reg beviset for at bestille - og de sender den med posten. Det burde gå helt automatisk, forhandleren melder ejerskifte (eller det bør han i det mindste). Der kommer et nyt reg. bevis med posten et par dage efter i har overtaget bilen.
Okroner Besvaret January 6, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 6, 2007 Tak for hjælpen Jeg tør næsten ikke skrive at jeg har brugt dinbil i Malmø. Iflg. tidl. indlæg her inde har de ikke for godt ry Mvh Ole
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu