Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

De herrer (formoder at det er dem der er flest af i dette forum) :new: Jeg er for nyligt flyttet til Malmø og har købt mig en Mercedes S500 (W220) fra 2000 i Tyskland gennem www.sportbilcenter.se v/Andreas. Kan varmt anbefale ham. Er der nogen der kender noget til gode sider/lins til styling til en sådan bil. Skal også bruge et sæt 20" sommer alu. Nogen der ved hvor det kan skaffes til rimelige penge????? :) Alle gode idéer/ links, erfaringer med ting vedr. min bil modtages med glæde.......

Besvaret

Tak for de hurtige svar....... hsahirf: Jeg er sådan set ligeglad om de er nye eller brugte, bare de er pæne og prisen afspejler tilstanden........ Kigger lidt på de mange links du sendte.......

Besvaret

Du skal da vist bare snakke med drengene nede i BilXperten i køge.... :D Og smid lige nogle billeder når de kommer på... Må man spørge hvad du gav for den, går nemlig selv og kigger:th2:

Besvaret

Tak for det....... www.mecedesshoppen.com har rigtig mange fede fælge til en Mercer som min, så tak for tippet, flere modtages gerne...... Sådan ser den så ud med 18" AMG fælge med vinterdæk........ Er der andre bilinteresserede som kunne tænkes at mødes og snakke/kigge biler???? Så kunne vi jo arrangere noget en dag hvis I er friske???? Bilen er er hentet i Tyskland med samtlige papirer i orden, dette er sket gennem www.sportbilcenter.se og der fulgte 1 års garanti med bilen. Den er fra 2000 med 104000 km på bagen med alle service. Stort set ALT i udstyr, keyless go, Command, soft close af døre, luftundervogn, stort set alt der findes. Pris leveret i Sverige med alle svenske papirer og registreringer på plads, 199.000 SEK. En god pris synes jeg selv.

Besvaret

Det synes jeg sq umiddelbart er fin pris... Er helt klar på noget dæk sparkeri... tænker biler altid, så jeg er klar:rolleye: Kommer dog først til det svenske i løbet af foråret, da vi lige venter med at sælge vores andelslejlighed til den nye vurdering er kommet:laugh:

Besvaret

ebay.de er et godt sted at finde fælge til en bil som din.... Fine priser og mange penge at spare. Ikke mindst på de lidt dyrere fælge/mærker som f.eks. Brabus, Carlsson, AMG, Lorinser m.v. Held & lykke med det

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...