michael og carina Skrevet January 9, 2007 Rapporter Skrevet January 9, 2007 Nogen der ved hvor der ligger en dyrlæge/dyrehospital hvor de har en waterwalker, hvor ens hund kan gå i?? Vi har 2 hunde, hvor den ene har et lidt svagt ben, så hun skal helst trænes. Vi går nu ude på Kbh dyrehospital ude i sydhavnen, men da vi flytter til Burlöv 1.april, ville det være noget nemmere hvis vi kunne finde et godt sted lidt tættere på. Har hørt noget om et sted i Helsinborg,men kan ikke huske hvad det hedder, og er ikke sikker på de har en waterwalk.
Madsen Besvaret January 9, 2007 Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeg kan se på billederne fra Djursjukhuset, at de har en pool, hvor en lille hunni traver rundt i... :) Ved ikke om linket er direkte, men ellers er det under Sjukvård - Rehab http://www.djursjukhus.info/index.html
michael og carina Besvaret January 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 9, 2007 Jeps jeg har også fundet det, men tak for hjælpen.
michael og carina Besvaret January 10, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 10, 2007 Fandt lige ud af det er dobbelt så dyrt som i Danmark så hvis der er nogen der kender andre steder, vil jeg meget gerne høre om dem
Kira Besvaret March 11, 2007 Rapporter Besvaret March 11, 2007 Jeg hører også gerne. Ved at en alm. svømmetime p djursjukhuset koster 450 kr!!! og et 10 turskort hvor man selv svømmer med hunden i vist ½ time koster 1800 SEK Samme svømning koster 550 (jyllans) for 10 turskort hvor jeg kommer fra! På sjælland koster det ca. 800-1000,-
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu