Jump to content

Ny Hjemmeside til fodbold interesserede

Recommended Posts

Besvaret
Hørt :th2: Kanske nogle hører vores bøn og opretter et "fodboldrum" :D
...så skal det da kun være fordi Steen selv er bold-freak. Ellers tror jeg i må holde jer til Fri Debat u239.gif
Besvaret
Synes at der mangler et fodboldforum herinde. Et sted for alle os fodboldelskere :love2: hvor vi kan snakke om stort og småt. feks. hvordan der er gået i de seneste 3 kampe mellem Liverpool og Arsenal :fight: Man kunne i den forbindelse også sagtens bruge tid på at snakke om hvordan det går ude i Bromby:rolleye: . Hvem der fører den danske liga eller hvor stort et efterår Byens hold har haft....!!!!:laugh: Forza Fc
Besvaret
Man kunne i den forbindelse også sagtens bruge tid på at snakke om hvordan det går ude i Bromby:rolleye: . Hvem der fører den danske liga eller hvor stort et efterår Byens hold har haft....!!!!:laugh: Forza Fc
BIF gør det heller ikke svært for jer. Hvad faen sker der i den klub:confused: FCK præsentere Niclas Jensen(ikke min kop te men klart en forstærkning) og BIF præsentere umba umba fra Zambia, som lige har haft en stime og scoret 14 mål i 14 kampe.....ja ja i Sydafrika.....Anders Bjerregaard spænd nu lige hjelmen:rolleye:
Besvaret

Ny zambianer i Bif

BIF gør det heller ikke svært for jer. Hvad faen sker der i den klub:confused: FCK præsentere Niclas Jensen(ikke min kop te men klart en forstærkning) og BIF præsentere umba umba fra Zambia, som lige har haft en stime og scoret 14 mål i 14 kampe.....ja ja i Sydafrika.....Anders Bjerregaard spænd nu lige hjelmen:rolleye:
Jeg fandt lige en film med ham zambianeren som Bundby har indhentet... http://www.eurosport.es/futbol/mc_vid23258.shtml Hans spark ser rimelig farligt ud - men hvis han skal score så kræver det jo at resten af Brøndbys hold kan klare at få bolden ud af eget målmandsfelt først :th2:
Besvaret
Kom igen når I har vundet 5 - 0 eller større.....:fight:
Ja, ok... Eller når I har et forspring på 19 point:laugh: :laugh: Det bliver sq et tamt efterår ude på vestegnen uden deltagelse i en europæisk turnering.... Det er der man holde må holde fast i fortiden... noget I er gode til derude:rolleye:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...