Murillo Skrevet January 20, 2007 Rapporter Skrevet January 20, 2007 Hej Alle Der findes alle mulige historier om, at der er masser af penge og spare ved at købe sin sommerferie eller vinterferie i Sverige, er det rigtigt? Det er jo nærliggende at bruge nogle af de skandinaviske bureauer, med afgang fra KBH CPH. Jeg er ikke selv flyttet ENDNU og forventer desværre ikke at det bliver muligt før efter sommerferien (skal lige sælge et hus først), men derfor vil jeg da gerne benytte mig af muligheden for at spare lidt penge inden da :) Lad mig høre jeres erfaringer og anbefalinger:thumbup:
DoJo Besvaret January 20, 2007 Rapporter Besvaret January 20, 2007 dem jeg kender i sverige køber altid afbudsrejser fra danske firmaer. Det er det billigste for dem, men ved ikke helt om det også gælder normalprisen. Men det er vel bare at slå op på deres hjemmeside og se efter
skallstorp Besvaret January 21, 2007 Rapporter Besvaret January 21, 2007 Ikke til at svare på Det er ikke bare lige til at svare på, der er nemlig intet system i hvad der kan betale sig. Så det er bare som skrevet tidligere. Vi sparede ret så meget for nogen år siden ved at köbe rejsen ud af CPH herovre, men näste gang kunne det ikke betale sig. Så ind og sammelign. God ferie.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu