Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skal inden længe tage stilling til hvadfor en slags lån jeg skal have, fast rente eller rørig. Jeg er sådan lidt "at det er måske meget godt at vide hvormeget man skal betale", men kunne også godt tænke mig at spare lidt penge. Da det "kun" dejer sig om 412 000 skr, hælder jeg lidt til den rørig, men alligevel ikke. Har kigget her: http://di.se/Nyheter/?page=%2fFunktioner%2fArtikelKommentarer.aspx%3farticleId%3d2006%5c02%5c10%5c175558%26acmShow%3dtrue%26SectionID%3dEttanUnder ræntor -og det går jo både op og ned. udover at man skal tænke på om man har råd til rentestigning og hvor stor gambler man er, hvad bør man så tænke på i den forbindelse? Jeg indrømmer blankt at jeg ikke har en skid forstand på det.:rolleye:

Besvaret

Evt del lånet op i 2 og lås renten på det store lån og rørlig på det lille lån, hvis du altså laver forskellige størrelse på lånene. Jeg har gjort det samme ved min lejlighed ved nogenlunde samme beløb. Det har jeg absolut ikke fortrudt idag.

Besvaret
Evt del lånet op i 2 og lås renten på det store lån og rørlig på det lille lån, hvis du altså laver forskellige størrelse på lånene. Jeg har gjort det samme ved min lejlighed ved nogenlunde samme beløb. Det har jeg absolut ikke fortrudt idag.
Jeg skal kun bruge et bundlån da jeg smider 25% i udbetaling, kan man så dele det op??
Besvaret
Jeg skal kun bruge et bundlån da jeg smider 25% i udbetaling' date=' kan man så dele det op??[/quote'] Ja, du kan dele bundlånet op i fx. 2 dele, hvor den ene er med variabel rente og den anden med fast rente.
Besvaret

Nu er jeg ikke den store bankhaj men jeg er ret sikker på du stadig kan lave 2 lån og lave den finte med renten. Edit: Så er det jo godt at Mr. klog med penge, lige dukkede op og kom med de gode svar :D

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...