Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Skulle man lave en lille tråd til forslag. Jeg kommer lige ind fra højre som nyt medlem, med et par stykker. - Firmamedlemsskab (500 kr ?) og en side med logoer, så man kan se hvem der aktivt støtter øget integration. - Nemmere indmeldelse. Formular med paypal betaling (den er kommet i både dkk og sek) - Landsneutral. com istedet for .dk og enkel gul stribe i logoet.

Besvaret
...- Landsneutral. com istedet for .dk og enkel gul stribe i logoet.
Først tak for forslagene.. Vi vil uden tvivl kigge på dem... MEN foreningen er ikke en sunddebat forening.. Det er en uafhængig forening så selvom stort set alle kommer herindefra, vil det måske være lidt meget at tro at vi kigger efter forslag herinde, sådan meget aktivt.. så jeg synes du skal sende dine forslag til Info@oresundsborger.dk istedet for. Ang. dit sidste omkring landsneutral.. Prøv at skrive www.oresundsborger.com og se hvor du havner henne ;-) Men vi ved det godt.. problemet er at vi ikke har fået .com og .se domænerne endnu, for det er meningen at .com skal være det kendte og så er de andre sider bare hvis man ikke husker så godt.
Besvaret
Først tak for forslagene.. Vi vil uden tvivl kigge på dem... MEN foreningen er ikke en sunddebat forening.. Det er en uafhængig forening så selvom stort set alle kommer herindefra' date=' vil det måske være lidt meget at tro at vi kigger efter forslag herinde, sådan meget aktivt.. så jeg synes du skal sende dine forslag til Info@oresundsborger.dk istedet for.
Det er klart, men i første omgang kunne man jo vejre stemninge, før man gik videre med det. Det sker der jo ikke noget ved.
Besvaret
- Firmamedlemsskab (500 kr ?) og en side med logoer, så man kan se hvem der aktivt støtter øget integration.
Supert forslag - kunne gost forestille mig en masse firmaer ville være interesseret - ikke mindst efter den sidste brede mediedækning.
  • 2 weeks later...
Besvaret

Rejsetidsgaranti ordningen tages op i temagruppen Transport

Hej måske Foreningen ville kigge på den nye ordning DSB er kommet med "DSB Pendler Rejsetidsgaranti" Der er også et indlæg her: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=7299&highlight=rejsetidsgaranti Kan da ikke være rigtig at bare fordi man bor i sverige at vi så ikke går ind under den ordning. Mvh Kent
Hej Kent, Vi tager denne problemstilling på ved 1. møde i temagruppen Transport i foreningen 20. februar. I temagruppen deltager bl.a. Annemarie Rasch, der er pendlergrupperepræsentant på strækningen Malmø-København. Så vi har en 'officiel' kontakt til DSB vedr. dette emne. Hvis du har holdninger til konkrete løsninger og initiativer er du velkommen i gruppen. Læg en mail på lho AT oresundsborger.dk

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...