loukas Skrevet January 25, 2007 Rapporter Skrevet January 25, 2007 Hej, Jeg er interesseret i at bygge hus, men ved ikke hvordan jeg kan finde en grund. Det virker som, om det ikke er helt nemt. Har I nogle bud?? Mvh Lukas
irode Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 Du kan prøve på kommunernes hjemmesider under 'Bo och bygga'. F.eks. har Hässleholm denne http://www.hassleholm.se/servlet/GetDoc?meta_id=10361 Og så er der jo Hemnet.se Held og lykke :) Inge
Jan Besvaret January 25, 2007 Rapporter Besvaret January 25, 2007 I skal bare skrive jer op i tomt kö hos Malmö kommun. Vi har været skrevet op i 3 år, og nu ser det ud til at det endelig lykkes. Jeg regner med at få at vide, at vi har fået en grund i Kristineberg i næste uge. Jan
loukas Besvaret January 25, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 25, 2007 Hvor lang tid tager det? Hvor lang tid tror du det kan tage til vi får en grund, for vi kan ikke vente i 3 år. Mvh Lukas
Mohlin Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Har du kollat med entrepenörerna, dvs de som bygger husen? Om ni tex vill köpa ett Myresjöhus, så kan de med största sannolikhet också hjälpa er med tomt. Man måste ju inte köpa av kommunen. Leta efter småhus, tomter, typhus på gulasidorna.se
Jan Besvaret January 26, 2007 Rapporter Besvaret January 26, 2007 Jeg er bange for at det stadig tager mindst 2-3 år, inden der vil blive noget. Men dette er kun et gæt, da det er helt umuligt at få noget ud af Malmö Kommun. Jeg har flere gange spurgt efter min placering i køen, men de vil ikke ud med det. Jan
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu