Admin Skrevet January 27, 2007 Rapporter Skrevet January 27, 2007 Jeg var tilfældigvis inde på Comhem's hjemmeside og så at jeg kunne opgradere fra 8m/bit til 24 m/bit for......... 10 kr om månenden. Det tror jeg lige jeg gør ikk:laugh:
Hippy81 Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Hej Steen, Det har jeg også gjort, men fik så at vide at centralen ikke var klar endnu, og man bliver sat på en venteliste...... Tjek lige med dem, om det samme gælder for dig :-) (Jeg bor i Kullagatan) Mvh Brian/
nielsen.se Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Jeg var tilfældigvis inde på Comhem's hjemmeside og så at jeg kunne opgradere fra 8m/bit til 24 m/bit for......... 10 kr om månenden. Det tror jeg lige jeg gør ikk:laugh: Kan du linke? Jeg kan ikke se det tilbud, kun at man skal ringe til kundservice om man redan er kund..
Admin Besvaret January 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2007 Kan du linke? Jeg kan ikke se det tilbud' date=' kun at man skal ringe til kundservice om man redan er kund..[/quote'] Du logger ind på comhem.se. Så kan du gå ind og se dine muligheder. Jeg mistænker at jeg gav for meget for mine 8m/b før og derfor var forskellen kun 10 kr.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu