dkrath Skrevet January 27, 2007 Rapporter Skrevet January 27, 2007 Hey, Jeg blev for noget tid side "fotografferet" - eller det tror jeg i hvert fald. Hvor lang tid kan der gå før man modtager sin bøde? Mvh
dkrath Besvaret January 27, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 27, 2007 Det var i Sverige jeg blev bitzet... ikke i DK! Hvis det altså har noget at sige?
Gio Besvaret January 27, 2007 Rapporter Besvaret January 27, 2007 Der kan vist nok gå over en måned.... der gik lang tid før jeg hørte noget. Proceduren er at du får et brev om at ringe til Skånepolisen, de spørger så til om du vil acceptere bøden. DK politi må ikke sende bøden direkte.Jeg fik min efter ca tre uger, da jeg blev blitz´et i DK - og den blev sendt direkte til mig. (det var så også min gamle bil på danske plader...:o)
dkrath Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 Det var i SVERIGE med SVENSKE plader jeg blev blitzet... Må i gerne tage i betragtning i jeres svar
dkrath Besvaret January 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2007 Der er ikke meget hjælp at hente her hva...:)?
Gio Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Der er ikke meget hjælp at hente her hva...:)?Well....måske vi bare kører pænt herovre!? ;)
dkrath Besvaret January 31, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 31, 2007 i doubt it... er tit blevet overhalet af en 996 Carrera 4S med Gemballa udstødning på broen.. og den går ikke under 200km/t når den drøner forbi. Ligeledes store Bimmere osv.
alex Besvaret January 31, 2007 Rapporter Besvaret January 31, 2007 Der er ikke meget hjælp at hente her hva...:)? Taget fra http://www.vv.se/templates/page3____12403.aspx: Hur lång är processen från det att fortkörning har registrerats till dess att jag som trafikant på vägen får information om min fortkörning och får min bot? Svar: Inom 10 dagar ska du ha fått din bot om du kört för fort och blivit fotograferad av en kamera.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu