Nenad Skrevet January 28, 2007 Rapporter Skrevet January 28, 2007 Hejsa Er der andre der har oplevet at få samme sms flere gange om status på broen inden for nogle minutter? Jeg har lagt mærke til at på det sidste så kommer der 2-3 sms'er inden for nogle minutter med samme besked, er jeg den eneste? Mvh Nenad
Søssan Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Nej du er absolut ikke den eneste... Men har også lige haft en uge, hvor jeg ingen ting har hørt fra dem - selvom jeg ved at broen f.eks har været lukket for høje lette køretøjer. Typisk har beskederne kommet inden for et tidrum på 5 minutter og det to eller tre i træk:confused: Men altså - det er jo øresundsbroen...
Maria Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Vi bliver også bombarderet med sms'er en gang imellem, og så er der perioder hvor vi intet hører. Feks forrige lørdag kunne vi se under broens trafikservice på internettet at vindhastigheden var 25m/s, og på motorvejen ved Solrød og Ishøj stod der på de elektroniske skilte at broen var lukket for lette kørertøjer, men vi fik ingen sms'er.
Toft Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Da de i sin tid startede denne sms service, der var jeg tilmeldt i ca. to måneder, så fik jeg nok af deres (for mig) ligegyldige sms'er der kom på alle tider af døgnet, og sms'er der åbenbart aldrig nåede frem. Jeg har klaret mig fortrineligt siden jeg afmeldte deres "service", og savner ikke at få 10 sms'er på to timer med hhv: "Broen er lukket for lette køretøjer"... "Broen er igen åben for al trafik"... "Broen er lukket for lette køretøjer"... "Broen er igen åben for al trafik"... :thumbdown PS. Det er lige så nemt at afmelde sig, som det er at tilmelde sig ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu