APGraph Skrevet January 28, 2007 Rapporter Skrevet January 28, 2007 Hey All jeg sad lige og læste på TV2's hjemmeside at de for første gang sender Super Bowl live på Zulu og IKKE på TV2 Nogle der ved om der er an anden kanal som kan fanges i malmø sender kampen live Det er bare ik' godt nok at de ligger The match over på Zulu. Lidt klippe klister fra tv2's hjemmeside: "Søndag d. 4. februar: 19.00-19.55 Tættere på Super Bowl 23.00-23.50 Vejen til Super Bowl 23.55-05.00 Super Bowl XLI - Direkte fra Dolphins Stadium i Miami Kampen vises for første gang direkte på TV 2 Zulu."
BS Besvaret January 28, 2007 Rapporter Besvaret January 28, 2007 Jeg fandt aldrig ud af hvilke Comhem kanaler de viste den på. Så jeg ender nu på Hard Rock i kbh og ikke Mariot som tidligere skrevet. Den kamp må bare ikke misses, selvom det nok er til at forudsige hvilket hold der vinder
Jesper Lau Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 O'Leary's på centralstationen viser Super Bowl fra kl. 23.30. Det eneste de kræver er at man bestiller bord. /Jesper
thn Besvaret January 30, 2007 Rapporter Besvaret January 30, 2007 Jeg fandt aldrig ud af hvilke Comhem kanaler de viste den på. Ifølge TV6´s tablå så viser de Superbowl :-)
APGraph Besvaret January 30, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 30, 2007 Ifølge TV6´s tablå så viser de Superbowl :-) Jeg har også lige set at TV6 sender kampen fra kl 00.00 så er den nat redet
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu