BS Skrevet January 29, 2007 Rapporter Skrevet January 29, 2007 Har min Qtek S200 som jeg uden probs har synkroniseret med min bærbare. Nu skal den så synkronisere med min stationære som kører med dansk office 2003 . Min Qtek kører engelsk. Når jeg så kigger i outlook under kalender kan jeg se kalendre. Hvordan får jeg min Qtek til at synkronisere med den rigtige kalender i Outlook
MissCath Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Du får svaret hvis du fortæller mig hvorfor min SE K800i går død hver gang den synkroniserer! Arj - mon ikke det er fordi dine Outlook filer hedder noget forskelligt? Bare et gæt - det burde nemlig ikke ha' noget at sige...
BS Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 har du prøvet med den nyeste active sync? det er v. 4.2
MissCath Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Jeg hentede en version i går på SEs hjemmeside, om det var en 4.2 ved jeg ikke. Men nu har den været til rep. to gange - og den vil stadig ikke synkronisere, så det kan da ikke 'bare' være softwaren? Tror jeg tager ind på Strøget i morgen i 3 butikken og tager en alvorlig snak med dem - nu må de altså hoste op med en løsning... Hvor finder jeg den der 4.2 hvis det nu er?
MissCath Besvaret January 29, 2007 Rapporter Besvaret January 29, 2007 Hov forresten - det er da ikke Active Sync man skal bruge til en SE-phon? SKAL man ikke bruge SEs egen software?
BS Besvaret January 29, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret January 29, 2007 INGEN anelse...går en stor bue uden om SE
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu