Nysted Skrevet January 31, 2007 Rapporter Skrevet January 31, 2007 Så er den vist gal igen.... Jeg fik her for nogle dage siden krediteret min arbejdsgiver betalt brobizz på min egen konto? for derefter at blive opkrævet 130 kr per passage på min egen konto... igen...? tjaa broen har jo lukket nu ellers ville jeg gerne have dem til at svare på HVORFOR !?! jeg har ikke bedt dem om at lave noget som helst om, så hvad er det lige de kan have gang i? Nogen andre med lignende problemer?
Andreas- AutoPerformance Besvaret February 1, 2007 Rapporter Besvaret February 1, 2007 Så er den vist gal igen.... Jeg fik her for nogle dage siden krediteret min arbejdsgiver betalt brobizz på min egen konto? for derefter at blive opkrævet 130 kr per passage på min egen konto... igen...? tjaa broen har jo lukket nu ellers ville jeg gerne have dem til at svare på HVORFOR !?! jeg har ikke bedt dem om at lave noget som helst om, så hvad er det lige de kan have gang i? Nogen andre med lignende problemer? Hmmm, den rubriken kan skapa en viss förvirring hos Svenska läsare.... på Svenska blir det "min brobizz har blivit en PIK"
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu