hsahirf Skrevet February 2, 2007 Rapporter Skrevet February 2, 2007 I næste uge skal jeg til Hillerød (afgang Malmö ca. 7.30), istedet for Ørestad som jeg plejer, om morgenen Hvordan ser det ud med morgentrafikken den vej i øjeblikket? Er der stadig vejarbejde næsten hele vejen? Glider trafikken selvom det går langsomt eller går det helt i stå visse steder?
2EThADoN Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 I næste uge skal jeg til Hillerød (afgang Malmö ca. 7.30)' date=' istedet for Ørestad som jeg plejer, om morgenen Hvordan ser det ud med morgentrafikken den vej i øjeblikket? Er der stadig vejarbejde næsten hele vejen? Glider trafikken selvom det går langsomt eller går det helt i stå visse steder?[/quote'] Tror sgu du kører ind i en del kø... ja, der er stadig masser af vejarbejde når jeg kører på Motorring 3 er det med afgang fra Malmö 6.20... Jeg kører igennem uden fuldt stop men med noget nedsat hastighed...
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Den tur vil du blive ked af. Det er nok noget nær det værste tidspunkt du kan vælge dig der. En sjælden gang imellem er jeg tvunget den vej i lastbilen og det går ikke skide hurtigt mellem 7.30 og 8.30. Så held og lykke med det.
MissCath Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Hvis man ikke skal føre en lastbil med sig, kan det så ikke betale sig at køre ind til byen, fange HC Andersens Boulevard og så køre udad til man fanger Hillerød-motorvejen ved Utterslev Mose? Jeg har ingen anelse om det, men tænker, at man i hvert fald ½-delen af vejen kører mod trafikken?
BS Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Hmm ikke helt rigtigt for på det tidspunkt er det nærmest lige meget hvilken retning man kører. Så er der mange biler og lyskryds :D
hsahirf Besvaret February 2, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 2, 2007 Ja, uden at kende til situationen disse steder fra første hånd, så kan jeg ikke forestille mig at det skulle være en fordel at skulle over langebro/rådhuspladsen eller kongens nytorv på det tidspunkt heller. Og det er desværre ikke et tidspunkt, jeg selv har indflydelse på :thumbdown Men jeg må hellere køre et kvarters tid tidligere mandag og se hvordan det går...
bagheera Besvaret February 2, 2007 Rapporter Besvaret February 2, 2007 Rammer Motorring 3 tre morgener om uger lidt efter 7:30 og drejer af ved Jyllingevej (skal til Ballerup). Jo, der er stadig arbejde. Det tager mellem 6 og 15 minutter at køre strækningen. Jeg synes slet ikke at der er noget mønster i hvor lang tid det tager. Ugedag/Vejret/... Turen gennem inderbyen er "døden". God tur :)
sup3rbuck Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 I det hele taget at komme nordpå i myldertiden er en langsomlig affære i kbh. Der er osse mulighed for at tage motorvejen uden om ring 3 (til ballerup). Og køre fra ballerup mod lyngby og dreje fra et eller andet sted deromkring. Det har jeg gjort nogle gange. Det tager ikke længere tid da ring 3 nærmest er blokeret efter kl 7.
jacobe Besvaret February 3, 2007 Rapporter Besvaret February 3, 2007 I det hele taget at komme nordpå i myldertiden er en langsomlig affære i kbh. Der er osse mulighed for at tage motorvejen uden om ring 3 (til ballerup). Og køre fra ballerup mod lyngby og dreje fra et eller andet sted deromkring. Det har jeg gjort nogle gange. Det tager ikke længere tid da ring 3 nærmest er blokeret efter kl 7. Det ville jeg også gøre...
bozzen Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Er det kun mig eller har ikke motorring 3 gået helt i stå denne uge? Efter at have kørt igennem siden ca juletid så er det ikke andet end kø kø kø nu.
BS Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Er det ikke pga den bro ved lyngby de er ved at rive ned i disse dage? Der er al trafikken ledt over i nordgående spor og derved kun 1 spor i hver retning.
bagheera Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 I dag var den storslem synes jeg. Totalt umotiverede stop Hele vejen til Jyllingevej hvor jeg kører fra.
CAC Besvaret March 1, 2007 Rapporter Besvaret March 1, 2007 Samme oplevelse herfra, i sidste uge var den ellers ganske tilforladelig, men i denne uger viser den sit grimme ansigt igen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu