at2105 Skrevet February 4, 2007 Rapporter Skrevet February 4, 2007 Hej. Jeg har nu boet i Malmö cirka 9 måneder og har 3 måneder tilbage af den indgået lejlighedskontrakt og har endnu ikke fundet et nyt sted at bo. Både jeg og min kone har ”personal nr.” i Sverige. Hvad kan vi gøre? Er der et bestemt akut-sted man kan henvende sig til? Jeg ryger vel ikke på gaden med min højgravide kone om 3 måneder? På forhånd tak.
Guest Supermule Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Se om du ikke kan forny kontrakten så???? Alternativ er der jo altid www.hemnet.se eller www.sydsvenskan.se
Lynge Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Se om du ikke kan forny kontrakten så???? Alternativ er der jo altid www.hemnet.se eller www.sydsvenskan.se Ja og www.blocket.se
Kim H Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Hej. Jeg har nu boet i Malmö cirka 9 måneder og har 3 måneder tilbage af den indgået lejlighedskontrakt og har endnu ikke fundet et nyt sted at bo. Både jeg og min kone har ”personal nr.” i Sverige. Hvad kan vi gøre? Er der et bestemt akut-sted man kan henvende sig til? Jeg ryger vel ikke på gaden med min højgravide kone om 3 måneder? På forhånd tak. Måske www."kommunen".se ;) I dit tilfælde www.malmo.se :)
SanneJ Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Hej. Jeg har nu boet i Malmö cirka 9 måneder og har 3 måneder tilbage af den indgået lejlighedskontrakt og har endnu ikke fundet et nyt sted at bo. Både jeg og min kone har ”personal nr.” i Sverige. Hvad kan vi gøre? Er der et bestemt akut-sted man kan henvende sig til? Jeg ryger vel ikke på gaden med min højgravide kone om 3 måneder? På forhånd tak. Du har PM...
MC Manden Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Jeg kender en der meget snart har en billig 2vær. til salg :th2:
at2105 Besvaret February 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 5, 2007 Tak for hjælpen alle sammen. Jeg kender stort set alle de hjemmesider, som I henviser til. Jeg har også skrevet mails til flere, men forgæves. Der er altid lige et par andre som har skrevet før mig. Jeg har heller ikke opgivet. Men, mit spørgsmål lød bare, hvad jeg gør i tilfælde af at jeg ikke finder en lejlighed om 3 måneder. Er der evt. hjælp at hente fra kommunen? På forhånd tak.
Kim H Besvaret February 5, 2007 Rapporter Besvaret February 5, 2007 Tak for hjælpen alle sammen. Jeg kender stort set alle de hjemmesider, som I henviser til. Jeg har også skrevet mails til flere, men forgæves. Der er altid lige et par andre som har skrevet før mig. Jeg har heller ikke opgivet. Men, mit spørgsmål lød bare, hvad jeg gør i tilfælde af at jeg ikke finder en lejlighed om 3 måneder. Er der evt. hjælp at hente fra kommunen? På forhånd tak. Jeg synes at du skulle stille det sidste spørgsmål til kommunen. De ved det nok bedst - ikk'?
at2105 Besvaret February 5, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 5, 2007 Ja, da det ser ud til at ingen kender svaret, så jeg må hellere tage til kommunen for at spørge - med mindre jeg finder en lejlighed på egen hånd. Men, ellers tak for hjælpen alle sammen.
Fagerborn Besvaret February 6, 2007 Rapporter Besvaret February 6, 2007 Tak for hjælpen alle sammen. Jeg kender stort set alle de hjemmesider, som I henviser til. Jeg har også skrevet mails til flere, men forgæves. Der er altid lige et par andre som har skrevet før mig. Jeg har heller ikke opgivet. Men, mit spørgsmål lød bare, hvad jeg gør i tilfælde af at jeg ikke finder en lejlighed om 3 måneder. Er der evt. hjælp at hente fra kommunen? På forhånd tak. Det er bare et tips, men hvis du altid får at vide at den er lejet ud eller der er nogen andre den skal fremvises for først så er der noget galt med din ansøgning. Har du fast indkomst, ordnede forhold, skriver godt svensk? Hvis du sender mig en pm med din ansøgning kan jeg godt kigge den igennem. Jeg søgte to udsigtslejligheder (staves: Ø-r-e-s-u-n-d) da jeg flyttede til Helsingborg og jeg blev inviteret til fremvisning og blev tilbudt dem begge.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu