Carwash Skrevet February 9, 2007 Rapporter Skrevet February 9, 2007 her på sitet kan man tilmelde sig til sms tjenesten. http://osb.oeresundsbron.dk/sms/?lang=45 Carwash:rolleyes:
Juff Besvaret February 9, 2007 Rapporter Besvaret February 9, 2007 :) Jeg har prøvet det.. synes man bliver "spamet" konstant.... Men er der nogen der har et logisk svar på hvorfor øresundsbroen mente man kun skulle kører 70 over broen kl 0845... ingen vejarbejde, ingen traffik, ingen sne eller blæst
Carwash Besvaret February 9, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 9, 2007 :) Jeg har prøvet det.. synes man bliver "spamet" konstant.... Men er der nogen der har et logisk svar på hvorfor øresundsbroen mente man kun skulle kører 70 over broen kl 0845... ingen vejarbejde, ingen traffik, ingen sne eller blæst fordi det blæste lidt tror jeg, jeg kørte også over ved 8:35 tiden med 70km .. mht til spam du kan slev bestemme hvor meget info du vil have. og på hvilke tidspunkt
Juff Besvaret February 9, 2007 Rapporter Besvaret February 9, 2007 fordi det blæste lidt tror jeg, jeg kørte også over ved 8:35 tiden med 70km .. mht til spam du kan slev bestemme hvor meget info du vil have. og på hvilke tidspunkt Måske de mente det var minimum 70
claus Besvaret February 9, 2007 Rapporter Besvaret February 9, 2007 det var da stadig 11.30 , måske sad der en pratikant og legede med tavlerne.....
Danielsito Besvaret February 9, 2007 Rapporter Besvaret February 9, 2007 det var da stadig 11.30 ' date=' måske sad der en pratikant og legede med tavlerne.....[/quote'] Hastigheden var allerede nedsat kl. 6.15.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu