Carwash Skrevet February 16, 2007 Rapporter Skrevet February 16, 2007 jeg har fået min kanal pakke 1 hos Telia Digital-tv op at køre. men har godt nok ingen Dansk kanal. Øvv og atter Øvv.. nogen der ved hvordan jeg kan koble mig til et par danske kanal, DR1 og tv2 eller flere ... jeg har en digital box fra telia og telia kanal pakke 1(26 kanal) til 129kr/mdr. og bor i det nye byggeri i annestad...
BS Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 Kan du ikke suge dem på analog signal? Det gør jeg her da det kun var DR1 comhem digital tilbød og det gad jeg egentlig ikke betale extra for når jeg kunne tage dem uden digital boks.
Thomas Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 jeg har fået min kanal pakke 1 hos Telia Digital-tv op at køre. men har godt nok ingen Dansk kanal. Øvv og atter Øvv.. nogen der ved hvordan jeg kan koble mig til et par danske kanal, DR1 og tv2 eller flere ... jeg har en digital box fra telia og telia kanal pakke 1(26 kanal) til 129kr/mdr. og bor i det nye byggeri i annestad... Hvis du køber en god digital antenne og sætter til din box vil du kunne få tv2!
Carwash Besvaret February 16, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 16, 2007 Hvis du køber en god digital antenne og sætter til din box vil du kunne få tv2! ¨thomas>> hva er en go digital antenne ? hehe hvor køber man sådanne en henne? ¨BS>> jeg har jo tilsluttet min teila digital box til Tvet og pachet på in min kryds flet, før jeg bestilte kanal pakke 1 med 26 kanal hos telia kunne jeg se 4 svensk kanaller og DR1 og DR2. men nu kan jeg ikke .. og jeg har prøvet at søge efter kanaller i næreheden via min Digital box ingen success.. hvis du bo i næreheden kunne du vise mig det?
alex Besvaret February 16, 2007 Rapporter Besvaret February 16, 2007 ¨thomas>> hva er en go digital antenne ? hehe hvor køber man sådanne en henne? ¨BS>> jeg har jo tilsluttet min teila digital box til Tvet og pachet på in min kryds flet, før jeg bestilte kanal pakke 1 med 26 kanal hos telia kunne jeg se 4 svensk kanaller og DR1 og DR2. men nu kan jeg ikke .. og jeg har prøvet at søge efter kanaller i næreheden via min Digital box ingen success.. hvis du bo i næreheden kunne du vise mig det? Når du skriver digital box - mener du så Telia Digital TV / IPTV ? Har selv lige bestilt det og glæder mig da til at få Discovery og National Geographics m.m. gratis i 12 måneder ;o) Kører det fornuftigt ? Hvis du skal have DR1, DR2 + TV2, så skal du have en DVB-T modtager (koster ca. 500kr) og en passende antenne, f.eks. Digiality (ca. 400kr)... Mvh Alex
Carwash Besvaret February 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2007 Når du skriver digital box - mener du så Telia Digital TV / IPTV ? Har selv lige bestilt det og glæder mig da til at få Discovery og National Geographics m.m. gratis i 12 måneder ;o) Kører det fornuftigt ? Hvis du skal have DR1, DR2 + TV2, så skal du have en DVB-T modtager (koster ca. 500kr) og en passende antenne, f.eks. Digiality (ca. 400kr)... Mvh Alex jeg har en KREATEL digital box fra telia med smart kort og netværk stik. og kanal pakke 1 til 129 kr./mdr. mht DR1, DR2 og TV2 hvor kan jeg købe sådan en DVB-T modtager? og hva en passende antenne? har du selv sådan en modtager..??? jeg vil gerne offre penge på at få nogle DK- kanaller..
Jette Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 jeg har en KREATEL digital box fra telia med smart kort og netværk stik. og kanal pakke 1 til 129 kr./mdr. mht DR1, DR2 og TV2 hvor kan jeg købe sådan en DVB-T modtager? og hva en passende antenne? har du selv sådan en modtager..??? jeg vil gerne offre penge på at få nogle DK- kanaller.. Vi købte vores ude-antenne i Siba i Svågertorp og boksen i Fona på Østerbro. Det virker fint - nu kan jeg se TV2 og husstandens sportsinteresserede mand kan følge VM i Åre :th2:
Carwash Besvaret February 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2007 Vi købte vores ude-antenne i Siba i Svågertorp og boksen i Fona på Østerbro. Det virker fint - nu kan jeg se TV2 og husstandens sportsinteresserede mand kan følge VM i Åre :th2: ok , jamen hva hedder boxen, hvor meget koste det? hva med antenne ? skal den være meget højt oppe, jeg bor jo kun på første sal. kan man ikke modtage med inden dørs antenne?
DiveMaster Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Hej Patrick, jeg køber en udendørs DVB-T antenne den kommende uge, og kan så komme med en melding om signal forhold i Andeby. Har set at Hifi klubben i dk har en fornuftigt antenne som Alex også anbefaler: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/TV-tilbehoer/DIGIALITY_DA_5000_DVB-T_antenne_Graa.htm# hvis du ikke allerede har købt fladskærm, så sørg for at få en med indbygget digital tuner. hilsen, Rene
Carwash Besvaret February 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2007 Hej Patrick, jeg køber en udendørs DVB-T antenne den kommende uge, og kan så komme med en melding om signal forhold i Andeby. Har set at Hifi klubben i dk har en fornuftigt antenne som Alex også anbefaler: http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Tilbehoer/TV-tilbehoer/DIGIALITY_DA_5000_DVB-T_antenne_Graa.htm# hvis du ikke allerede har købt fladskærm, så sørg for at få en med indbygget digital tuner. hilsen, Rene Hej nej jeg har ikke købt fladskærm endnu, men træt af jeg ingen dansk kanal har. har du aftalt noget på lørdag med ham flytte bilen. skal jeg giver en hånd? jamen jeg har jo digital boxen fra telia og har 27 kanaler men ingen dansk .. jeg venter til du har sat din op og se.. hilsen patrick
Junkeren Besvaret February 24, 2007 Rapporter Besvaret February 24, 2007 jamen jeg har jo digital boxen fra telia og har 27 kanaler men ingen dansk .. jeg venter til du har sat din op og se.. Jeg lytter også spændt med... Men der burde ingen problemer være, hvis man går efter de officielle målinger. Tjek dette dækningskort fra digi-tv.dk Nogen der ved hvordan status er med digital udrulning af svenske kanaler?!?
bagheera Besvaret February 26, 2007 Rapporter Besvaret February 26, 2007 Konsumentverket har en side om Digital TV. Nederst er der links til: Digitaltvövergången, Digital-tv-kommissionens webbplats. Här hittar du även testet "Berörs jag?" SVTs information om digital-tv-övergången 15 oktober: Helsingborg, Hörby, Karlshamn, Karlskrona, Malmö Vid de angivna datumen upphör de analoga sändningarna av SVT2 från respektive sändarstation. De analoga sändningarna av SVT1 och TV 4 fortsätter i upp till tre veckor.
Junkeren Besvaret March 5, 2007 Rapporter Besvaret March 5, 2007 Hej Patrick, jeg køber en udendørs DVB-T antenne den kommende uge, og kan så komme med en melding om signal forhold i Andeby. René, hvordan er det gået med dit antenneprojekt? Ryger Matador og Anna Piil klart igennem? Jeg kommer gerne forbi og holder en antenne, hvis du skal ha' hjælp til finindstillingen. Mvh Junkeren
Peteomagic Besvaret March 7, 2007 Rapporter Besvaret March 7, 2007 Kan da godt informerer om digi signalet i andeby. Det er klart og tydeligt og jeg bor i stuen.
Junkeren Besvaret March 24, 2007 Rapporter Besvaret March 24, 2007 Kan da godt informerer om digi signalet i andeby. Det er klart og tydeligt og jeg bor i stuen. Og du har en indendørs antenne??? Jeg har lige været i Biltema og anskaffe en indendørs laban. Trods ihærdige forsøg ikke fange noget DK signal - de svenske bliver fint trukket ned. Måske jeg har købt den for billigt???? Nogen der kan anbefale en god model???
Daniel&Roseny Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 dør snart uden tv2 Jeg savner TV2 Helt vildt. Vi har i forvejen den Telia pakke der fulgte med da vi flyttede ind (vi bor i den bygning der lige er blevet færdig), dr1 dr2 og 3 svenske kanaler. Er det muligt for mig at få tv2 uden at købe en større pakke og hvordan?? Roseny
Carwash Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Jeg savner TV2 Helt vildt. Vi har i forvejen den Telia pakke der fulgte med da vi flyttede ind (vi bor i den bygning der lige er blevet færdig), dr1 dr2 og 3 svenske kanaler. Er det muligt for mig at få tv2 uden at købe en større pakke og hvordan?? Roseny Hej nabo heh jamen jeg har købt en udendørs DVB-T antenne som kobles til mit tv via alm. antenne stik, jeg modtager DR1,DR2 og TV2 men dårlig billede kvalitet og det har jeg fundet du af hvorfor, jeg bor nemlig på første sal og det skal lidt højrere op for at få en bedre billede kvalitet.. jeg bor på skråddarebyen 1 B hvor bor i henne? mhv patrick
Daniel&Roseny Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Hej nabo heh jamen jeg har købt en udendørs DVB-T antenne som kobles til mit tv via alm. antenne stik, jeg modtager DR1,DR2 og TV2 men dårlig billede kvalitet og det har jeg fundet du af hvorfor, jeg bor nemlig på første sal og det skal lidt højrere op for at få en bedre billede kvalitet.. jeg bor på skråddarebyen 1 B hvor bor i henne? mhv patrick Hej nabo :-) Vi bor på skomakarebyen 7, men på 3. sal. Så måske går den ikke så dårligt igennem her. Uanset så er det værd at prøve. Har du købt den her? Og hvor? Hvor meget koster den?
Carwash Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Hej nabo :-) Vi bor på skomakarebyen 7' date=' men på 3. sal. Så måske går den ikke så dårligt igennem her. Uanset så er det værd at prøve. Har du købt den her? Og hvor? Hvor meget koster den?[/quote'] har købt den i amager elektriker til 299 dk kr. men i kunne låne min og se om det funga. så kan i købe det bagefter.. jeg tror det er går fint igemmen for jer.. hehe send mig en PM med et nummer så vi kan måske kigge på det søndag aften.. hilsen patrick
Peteomagic Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Hej nabo :-) Vi bor på skomakarebyen 7' date=' men på 3. sal. Så måske går den ikke så dårligt igennem her. Uanset så er det værd at prøve. Har du købt den her? Og hvor? Hvor meget koster den?[/quote'] Det kan betale sig hvis i har en digital tuner i jeres tv eller en ekstern tuner, så står det klokke klart, og vi bor i stuen, og der er ingen problemer.
Carwash Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 Det kan betale sig hvis i har en digital tuner i jeres tv eller en ekstern tuner' date=' så står det klokke klart, og vi bor i stuen, og der er ingen problemer.[/quote'] Hmm.damm jeg bor på første sal og ja jeg kan se danske kanaler men super dårlig kval. . så hjælp hvis du kan i aften.. jeg bor på skråddarebyn 1 bB
Peteomagic Besvaret April 18, 2007 Rapporter Besvaret April 18, 2007 Hmm.damm jeg bor på første sal og ja jeg kan se danske kanaler men super dårlig kval. . så hjælp hvis du kan i aften.. jeg bor på skråddarebyn 1 bB har du en digital tuner ??? for ellers så modtager du kun det analoge signal, som er af en dårligere kvalitet. Jeg er først sent hjemme i aften, men ellers kan vi måske kigge på det imorgen.??
Carwash Besvaret April 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret April 18, 2007 har du en digital tuner ??? for ellers så modtager du kun det analoge signal, som er af en dårligere kvalitet. Jeg er først sent hjemme i aften, men ellers kan vi måske kigge på det imorgen.?? Hej ja jeg har en digtal tuner i mit tv. så det sku være i vinkel. ok med imorgen aften, har sendt dig mit nummer med en PM. tak
DiveMaster Besvaret April 19, 2007 Rapporter Besvaret April 19, 2007 René, hvordan er det gået med dit antenneprojekt? Ryger Matador og Anna Piil klart igennem? Jeg kommer gerne forbi og holder en antenne, hvis du skal ha' hjælp til finindstillingen. Mvh Junkeren Hej Junker, sorry jeg først svarer nu, har været på dykkerferie i Rødehavet. jep, både Matador, Anna Pihl og alle de andre kanaler ryger fint igennem...normalt. Se mine performance målinger i denne tråd: http://debat.sunddebat.com/showthread.php?t=5020&page=2 kig efter mit indlæg den 11-3-2007 jeg har gjort mig yderligere erfaringer, nemlig under helt specielle vejr forhold (formentlig højtryk) kan det give dårlig modtagelse af dansk digital tv. Men det er yderst sjældent, og hvis det sker, så går TV2 fint igennem på det analoge signal. Når man først har vænnet sig til digital tv, ser man kun analog tv når man er pisket til det! ;)
BS Besvaret May 24, 2007 Rapporter Besvaret May 24, 2007 Hvordan er det gået med dit telia digital tv?
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu