Kress & Betina Skrevet February 18, 2007 Rapporter Skrevet February 18, 2007 Kan man det nogen steder her ?? Min dame vil meget gerne prøve det, så jeg vil gerne hører fra nogen om det er muligt... -Kress.
MC Manden Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Kan man det nogen steder her ?? Min dame vil meget gerne prøve det, så jeg vil gerne hører fra nogen om det er muligt... -Kress. Prøv på Kullen istedet for Malmö. Der er masser af firmaere der arrangere rapelling der (også rigtig mange danske firmaere, hvis det skulle ha' interesse)
BS Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 og det er røvfedt på Kullen. Den største klippe de bruger deroppe er vist omkring 43m hvor du ikke kan se bunden når du starter. Den er rigtig fed! Derudover er det et stykke lækker natur deroppe samtidig med.
molnartos Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Ja det kan man.. http://www.climbing.nu/ Dette link er måske også et kik værd.. http://www.klatterforbundet.se/
Kress & Betina Besvaret February 18, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 18, 2007 Synes kun der står noget om klatring, ikke rapelling. :( -Ellers er det bare mig som er total til grin
molnartos Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Synes kun der står noget om klatring' date=' ikke rapelling. :( -Ellers er det bare mig som er total til grin [/quote'] Nårh du vil den anden vej ... hehe.. ja så kan jeg ikke hjælpe dig!
bagheera Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Hejsa :) Da det ikke hedder rapelle på svensk, så prøv at google "nedfirning skåne". De to første hits jeg fik var Skånes Turistråd og Malmö Klätterklubb Held og lykke
testeren Besvaret February 18, 2007 Rapporter Besvaret February 18, 2007 Jeg rapeller på Turning Torso hver onsdag og lørdag kl. 09.00 - kom bare ned og vær med, men husk et reb der er langt nok :D
Kress & Betina Besvaret February 21, 2007 Forfatter Rapporter Besvaret February 21, 2007 Jeg rapeller på Turning Torso hver onsdag og lørdag kl. 09.00 - kom bare ned og vær med' date=' men husk et reb der er langt nok :D[/quote'] Fedt !! Jeg tror lige vi ser lidt på dig først !! -Kan jo være vi kan låne dit reb :th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu